تبلت من نوت 10 است و نسخه سیستم‌عامل آن را از 4.1.2 به 4.4.2 ارتقا دادم، ولی وقتی وارد برنامه‌ها یا اینترنت می‌شوم، گاهی دستگاه خاموش و روشن می‌شود.
کد خبر: ۸۰۹۵۳۷
پرسش و پاسخ: خاموش و روشن شدن خودکار تبلت پس از به‌روزرسانی

محمد محمدی راد از دزفول: برخی می‌گویند علتش نسخه رام دستگاه است و برخی معتقدند رام درست نصب نشده است. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است؟

پاسخ کلیک: چنانچه اطمینان دارید پیش از عملیات به‌روزرسانی چنین مشکلاتی وجود نداشته و درست پس از به‌روزرسانی این مشکل رخ داده است، احتمال بروز عیوب سخت‌افزاری (همچون کارکرد نادرست سیستم خنک‌کننده) وجود ندارد و مشکل نرم‌افزاری است.

در وهله اول پیشنهاد می‌کنیم یک‌بار پس از به‌روزرسانی رام دستگاه، آن را به حالت تنظیمات کارخانه‌ای ریست کنید.

چنانچه این کار را نیز انجام داده‌اید و مشکل همچنان پابرجاست، پیشنهاد می‌کنیم یک‌بار دیگر فایل به‌روزرسانی را نصب کنید.

در موارد بسیاری مشاهده شده که عملیات به‌روزرسانی با موفقیت طی شده اما مشکلاتی همچون مشکل شما پس از این عملیات رخ می‌دهد. در صورتی‌که باز هم مشکل مشاهده شد در صورت استفاده از کارت حافظه، آن را از دستگاه خارج و مشکل را دوباره بررسی کنید.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمدی راد
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
۰
۰
متاسفانه این مشكل كه برای خودم پیش آمد و منعكس كردم تمام مراحل را طی كردم ولی خوب نشد لطفا راه حلی دیگر ارائه فرمایید باتشكر
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
۰
۰
با سلام، بهترین كار و زمان برای به روز رسانی اندروید، زمان اتصال به اینترنت پرسرعت و استفاده از نسخه رسمی شركت سازنده گوشی یا تبلت می باشد.در صورتی كه به این موارد به هر دلیلی دسترسی ندارید، از سپردن دستگاه خودبه مراكز غیر معتبر خودداری كنید.

نیازمندی ها