من یک گوشی سامسونگ I9100 دارم که هر چند وقت یک‌بار خود به خود بدون این‌که برنامه‌ای را در گوشی نصب کنم، حافظه آن پر می‌شود.
کد خبر: ۸۰۹۵۳۶
پرسش و پاسخ: مشکل پرشدن حافظه‌ی گوشی

علی یاوری از اصفهان: حتی پس از خاموش و روشن کردن نیز این اتفاق می‌افتد. نسخه اندروید گوشی 4.0.3 است.

پاسخ کلیک: پر شدن حافظه دستگاه می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد، اما باتوجه به این‌که شما نرم‌افزاری را نصب نمی‌کنید و این اتفاق رخ می‌دهد، باید توجه داشته باشید بسیاری از نرم‌افزارهای از پیش نصب شده همچون مرورگر (یا دیگر برنامه‌ها همچون ایمیل‌، پیام‌های کوتاه، فایل‌های به‌روزرسانی و...) نیز هنگامی که شما به گشت و گذار در اینترنت مشغول هستید، اطلاعاتی را در حافظه دستگاه ذخیره می‌کنند و این ذخیره‌سازی اطلاعات موجب می‌شود حافظه دستگاه شما بدون نصب نرم‌افزارهای جانبی پر شود.

پیشنهاد می‌کنیم نرم‌افزاری همچون ES File Explorer را روی دستگاه نصب کرده و با استفاده از امکانات موجود در آن پوشه‌هایی را که ظرفیت خالی حافظه دستگاه شما را اشغال کرده‌اند، بررسی کنید. به‌عنوان مثال نرم‌افزار وایبر به‌تنهایی در صورتی‌که روی حافظه دستگاه شما نصب شده باشد تصاویر، ویدئوها و اطلاعات بسیاری را با حجم بالا روی دستگاه شما ذخیره می‌کند که موجب پر شدن حافظه می‌شود.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها