وبلاگ‌هایی که باز می‌شوند

وبلاگ‌های بلاگفا در دسترس قرار گرفت

همان‌طور که می‌دانید سرورهای سایت بلاگفا مدتیست با مشکلاتی مواجه شده و این تعطیلی 20 روزه موجب شده است تا علیرضا شیرازی (مدیر بلاگفا) از کاربران بخواهد کمی صبور باشند.
کد خبر: ۸۰۴۴۹۹
وبلاگ‌های بلاگفا در دسترس قرار گرفت

به گزارش خبرنگار جام جم کلیک، هنوز مشخص نیست صبوری که آقای شیرازی از کاربران درخواست کرده‌اند به چند روز وقت نیاز دارد اما نکته‌ی قابل توجه در تعطیلی بلاگفا، دسترسی به بسیاری از وبلاگ‌ها است.

طبق مشاهدات و بررسی‌های خبرنگار جام جم کلیک، اکنون وبلاگ‌های بلاگفا قابل دسترسی هستند و هر کاربری می‌تواند با تایپ آدرس وبلاگ خود، دسترسی به آن را بررسی کند. البته در سایت اصلی بلاگفا خبری در این رابطه درج نشده و آخرین به‌روزرسانی اخبار این سایت مربوط به 5 خرداد ماه جاری است.

باتوجه به دسترسی به وبلاگ‌ها این احتمال وجود دارد که مشکل به زودی رفع شود و کاربران بتوانند ضمن دسترسی به بخش مدیریتی وبلاگ خود نسبت به به‌روزرسانی محتوای آن اقدام کنند.

همچنین با بررسی فهرست وبلاگ‌های به‌روز شده و تاریخ و زمان آخرین مطالب ارسالی در آخرین وبلاگ به‌روز شده در این لیست، تاریخ سه شنبه پانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۴ساعت 18:12 مشاهده شد. مشخص نیست از همین تاریخ و زمان به بعد بلاگفا از دسترس خارج شده است یا فعلا تا رفع نهایی مشکل، نسخه پشتیبان مربوط به این تاریخ در دسترس کاربران قرار گرفته است.

وبلاگ شما در چه وضعیتی است؟ آیا می‌توانید آن را باز کنید؟ آخرین مطالبتان قابل مشاهده است یا حذف شده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید...

امیر عصاری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱
دكتر مثبت
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
۰
۰
آخه بلاگفا هم شد سرویس؟! این همه سرویس وبلاگدهی هست آدم میره بلاگفا؟! بلاگفا از وقتی كه یادمه همینجوری بود الانم هست. هیچ پیشرفتی هم نداشته. یه كم به فكر نوآوری باش آقای شیرازی!
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
۰
۰
باتشكر از شما، وبلاگ من قابل مشاهده است ولی تا باز شدن مطالب باید منتظر رفع مشگل سایت بلگفا بوده و صبور باشیم.
پاك شدن مطالب بیش از ۱۰۰۰ وبلاگ در بلاگفا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
۰
۰
این مشكل همیشگی سرویس های ایرانیه یعنی اگر اینگونه مشكلات در سرویس های خارجی پیش می آمد علاوه بر عذرخواهی هزینه یا ... دیگری هم به كاربران میدادند .
این مشكل ۱ ماه است برای حدود ۱۰۰۰ وبلاگ قدیمی سرویس بلاگفا پیش آمده است.
طبق گفته این بلاگرها حتی با تماس های تلفنی مكرر برای رفع این مشكل ، مسئولین بلاگفا توجهی به این موضوع نكرده اند و تنها با یك عذرخواهی مشكل را از دیتابیس سایت اعلام كرده و با بیان اینكه مشكل تنها در دسترسی به پستها می باشد و نظرات همچنان وجود دارد راهكار حذف كامل و ثبت مجدد وبلاگ را پیشنهاد كرده اند.
رها
Canada
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
۰
۰
وبلاگها از اول هم در دسترس بود ، صفحات اصلی باز میشن ولی نمیتونیم توی آرشیو مانور بدیم ، كلمات كلیدی و برچسب ، نظرات و ....... باز نمیشن و از همه مهمتر مدیریت باز نمیشه ، وگرنه صفحات اول از اول هم دیده میشدن كه به تنهایی فایده نداره . مهم مدیریته كه توانایی كار و گرفتن پشتیبان و ... از ما گرفته .
ali
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
۰
۰
فقط رزبلاگ بهترین سرویس وبلاگدهی هست
امیر
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
۰
۰
سلام. من به وبلاگم دسترسی داشتم و دارم اما به بخش مدیریت نه. اصلا قسمت بلاگفا ك میرم این پیغام هست كه صفحه ای بااین عنوان یافت نشد.
motahare
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
۰
۰
همون جور كه بچه ها گفتن صفحه وبلاگ باز میشه ولی بخش مدیریت نه...
از جایی كه یادم میاد زمانی كه كسی نمیدونست وبلاگ چیه آقای شیرازی سرویس وبلاگ دهی رو درست كرد و بعد ایشون هم كه دیگه این چیزا تكراری بود بهترین سرویس بلاگفاست چون هم خیلی از كد ها وقالبها میان و خیلی چیزای دیگه.
باتشكر.
من
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
۰
۰
هر وبلاگی كه من امتحان كردم از همون روز اولی كه مشكل به وجود اومد تا امروز كه ابدیت به نظر میاد فقط صفحه اول باز میشه و به مطالب صفحات داخلی دسترسی نیست.+ آخرین مطلب خود من در ۹۴/۰۲/۱۶ساعت 19:4 ثبت شده و سر جاشه.
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
۰
۰
بلاگفا دیگه باز نمیشه. دختر خاله من اونجا كار میكنه و اصلا قضیه كلا چیز دیگه ای است.
javad
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
۰
۰
سلام
وبلاگها كه از همون اول در دسترس بود فقط دسترسی به مدیریت یك ماهیه قطع شده است.
آقای شیرازی در مصاحبه ای با اشاره به اینكه «نگران كاهش كاربر به خاطر در دسترس نبودن بلاگ ها و بروزرسانی نیست»، بیان كرد: بیشتر بلاگ ها در دسترس هستند اما نمی توانند به روز رسانی شوند. پس تاثیری در ادامه همكاری كاربران قبلی وجود ندارد هر چند كه در نمایش برخی از بلاگ ها مشكلاتی نیز موجود است. ...
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
۰
۰
با سلام
سطح دسترسی بلاگفا ایجاد شده ولی متاسفانه پست ها تا بهمن 92 می باشد و از این تاریخ به بعد حذف شده است و هیچگونه اطلاع رسانی توسط مدیر بالاگفا در این زمینه انجتم نشده است.

نیازمندی ها