پیشنهاد مایکروسافت برای خرید شرکت سازنده نرم‌افزار Wunderlist

ورود مخفیانه مایکروسافت به دستگاه‌های اندرویدی و iOS

شرکت مایکروسافت برای خریداری کردن یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای تلفن‌های همراه هوشمند اقدام کرده است که در صورت موفقیت در این راه می‌تواند به صورت مخفیانه وارد بازارهای نرم‌افزاری سیستم‌های عامل همراه شرکت‌های رقیب شود.
کد خبر: ۸۰۴۴۹۷
ورود مخفیانه مایکروسافت به دستگاه‌های اندرویدی و iOS

جام جم کلیک: بسیاری از شرکت‌ها هنگامی که خود یک پلتفرم ویژه برای ارائه خدمات منحصر به فرد را در اختیار می‌گیرند، دیگر به فکر ورود به سایر میادین نخواهند بود ولی این موضوع پس از ورود ساتیا نادلا به مایکروسافت درباره این شرکت صادق نیست.

مایکروسافت علیرغم داشتن سیستم‌ عامل همراه ویندوزفون، همچنان به فکر استفاده از بازار نرم‌افزار رقبا است و در تلاش است تا به صورت بی‌ سروصدا راه خود را به تلفن‌های همراه هوشمند شما بازکند. در همین راستا نیز این شرکت یک پیشنهاد ویژه برای خریداری کردن یکی از نرم‌افزارهای محبوب در بازارهای نرم‌افزاری اندروید و iOS ارائه کرده است. این نرم‌افزار که Wunderlist نام دارد، یک برنامه کاربردی برای مدیریت زمان است که به واسطه آن کاربران خواهند توانست تا برنامه‌ریزی زمانی خود را با همراهی تلفن همراه هوشمند خود زمان‌بندی کنند.

شایان ذکر است که گفته می‌شود پیشنهاد مایکروسافت برای خریداری کردن شرکت سازنده این نرم‌افزار در بازه 100 تا 200 میلیون دلار بوده است. همچنین گفته می‌شود که این پیشنهاد تنها آغاز راه مایکروسافت بوده و این شرکت قصد خریداری کردن شرکت‌های دیگری که صاحب نرم‌افزارهای محبوب موجود بر روی اندروید و iOS هستند را نیز دارد.

البته خریداری شدن این شرکت‌ها می‌تواند نر‌افزارهای بسیار نیرومندی را به بازار نرم‌افزاری ویندوز بیفزاید که به صورت طبیعی موجبات افزایش محبوبیت دستگاه‌های ویندوزفونی را نیز در پی خواهد داشت. در کنار این اقدام نیز تیم تولیدکننده نرم‌افزارهای آفیس با تلاش بسیاری سعی در محبوب‌ کردن نسخه همراه این نرم‌افزار بر روی تلفن‌های هوشمند اندرویدی و دستگاه‌های مجهز به iOS یعنی آیفون و آیپد دارد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها