یکی از مشکلات همیشگی کاربران تلفن‌های همراه که گاهی ضرر مالی برای آنها به دنبال دارد، قطع نشدن اینترنت همراه بعد از تمام شدن بسته‌های اینترنتی و مصرف شارژ به نرخ آزاد است.
کد خبر: ۸۰۴۲۵۴
قطع خودکار اینترنت بعد از پایان بسته اینترنتی

حال بعد از شکایت‌های متوالی کاربران و فشار رگولاتوری به اپراتورهای تلفن همراه، ایرانسل «طرح کنترل مصرف آزاد دیتا» را با امکان قطع خودکار اینترنت پس از پایان اعتبار زمانی یا حجمی بسته‌های اینترنت همراه فعال کرده است.

از این پس کاربران می‌توانند با شماره‌گیری کد #3*2*3*555* این طرح را روی گوشی خود فعال کنند تا با اتمام اعتبار زمانی یا حجمی بسته اینترنت همراه خود، به‌صورت خودکار وارد طرح مصرف آزاد نشوند. در این حالت کاربران از طریق یک پیام کوتاه از به پایان رسیدن طرح خود مطلع می‌شوند و پس از آن با خرید یک طرح جدید می‌توانند دسترسی‌شان را به اینترنت دوباره ممکن کنند. همچنین کاربران با شماره‌گیری کد #4*3*555* می‌توانند «طرح کنترل مصرف آزاد دیتا» را غیرفعال کنند.

اپراتور همراه اول نیز با امکان فعال‌سازی خودکار طرح مصرفی پس از پایان هر دوره به نوعی دیگر این مشکل کاربران تلفن همراه را حل کرده تا کاربر با پرداخت هزینه ناخواسته متضرر نشود.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۶ انتشار یافته: ۳
بازنشسته بی سر و سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
۳
۴۲
با سلام خواهش میكنم بدون اجازه برای مردم هزینه نتراشید.من سال گذشته در خواست بسته اینترنتی كردم و بعد از چند ماه از طریق اس ام اس خواهان قطع بسته اینترنت شدم كه این عمل هم اتفاق افتاد ولی بعد از چند وقت دوباره بدون اینكه درخواستی كرده باشم وصل شده. دوباره رفتم امور مشتركین گفتن از گوشی هم باید قطع بشه و این كار هم انجام شد چند روزی قطع شد ومجددا وصل شده و الان ده روز وصل شده وبرام اس ام اس آمده كه 10 هزارتومان استفاده كردید آخه بكجا باید شكایت كردكه شما بدون اجازه برای حریم شخصی من خرج می تراشید. خواهش میكنم محض رضای خدا یا قطع كنید یا راهنمایی درست بفرمایید. من فقط میتوانم عرض كنم اگر كسی نا حق برام هزینه ای بوجود می آورد انشاالله چندین برابرش را خرج دوا و دكتر كند. به امید اینكه همه یارای هم باشیم و مهربان...
علی اصغر
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
۲
۴
اخه چراااااا از جیب مردم نه واقعا این حرکت درسته بخدا دارین آبروی این انقلاب و شهیدان رو میبرین بخداااااا خط امام و رهبری این نیست چرا .....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
۰
۳
سلام بخدا واسه منم همینطور هزینه اینرنت میاد به پیر به پیغمبر راضی نیستم خرج درد بی درمونتون بشه که دستتون تو جیب مردمه

نیازمندی ها