نرم‌افزاری برای کنترل خودروهای ولوو با ساعت هوشمند

ماشین خود را با ساعت هوشمند کنترل کنید

شرکت خودروسازی ولوو با عرضه نسخه جدیدی از نرم‌افزار کنترل خودروی خود بر روی ساعت‌های هوشمند، امکانات بسیار مناسبی را به کاربران هدیه خواهد کرد.
کد خبر: ۸۰۳۸۹۴
ماشین خود را با ساعت هوشمند کنترل کنید

جام جم کلیک: شاید نام ولوو در میان خودروهای لوکس جایی نداشته باشد ولی این امر موجب نشده است که مسئولان این شرکت خودروسازی به فکر ارائه امکانات جانبی لوکس برای کاربران ماشین‌های خود نباشند. شرکت ولوو به زودی نرم‌افزار ویژه کنترل خودروهای خود با کمک ساعت هوشمند را روانه بازار مصرف خواهد کرد.

این نرم‌افزار به کاربران اجازه خواهد داد تا بتوانند از راه دور و تنها با کمک ساعت هوشمند خود، خودرو را روشن و خاموش کرده، سیستم تهویه مطبوع آن را فعال یا غیر فعال کنند و یا قفل مرکزی ماشین را به کار انداخته و یا بازنمایند. همچنین با کمک این نرم‌افزار که On Call app نام دارد، می‌توان میزان سوخت موجود در باک را مشاهده کرده و حتی میزان مصرف خودرو در مسافت‌های طی شده را نیز محاسبه و دریافت کرد.

یکی از مزایای مفید دیگر این نرم‌افزار نیز مربوط به اتصال به اپراتور ویژه شرکت ولوو است تا برای نمونه در شرایطی که برای یافتن خودروی خود در حجم انبوه خودروهای پارک شده در یک پارکینگ مشکل دارید، بتوانید به سادگی از طریق سامانه جی‌پی‌اس و با راهنمایی اپراتور ولوو، ماشین خود را بیابید.

این نرم‌افزار همچنین در شرایطی که ایربگ‌های ماشین به کار بیفتند، به‌صورت خودکار با اپراتورهای ولوو تماس برقرار کرده و موقعیت مکانی شما را به آن‌ها ارسال خواهند کرد تا به سرعت برای ارسال نیروهای امدادی به سوی خودروی شما اقدام شود.

این نرم‌افزار بر روی همراه‌های اندرویدی عرضه خواهد شد و در پایان ماه جاری میلادی شاهد ورود آن به بازارهای نرم‌افزاری خواهیم بود.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها