HydrogenOS یکی از رام‌های اختصاصی شرکت چینی وان پلاس است که این شرکت قبلا طی اعلانیه‌ای اعلام کرده بود در روز هفتم خرداد از آن رونمایی خواهد شد؛ حال نسخه‌ی بتای این رام در کشور چین معرفی شده است.
کد خبر: ۸۰۳۱۶۰
وان پلاس Hydrogen OS را معرفی کرد

به گزارش جام جم کلیک: در طول چند هفته‌ی اخیر خبرهای متنوعی در خصوص کمپانی وان پلاس منتشر شده که به نظر می‌رسد دلیل این موضوع بیشتر به خاطر این است که وان پلاس در حال آماده سازی تحولی در خصوص نوآوری‌های خود است. به عنوان مثال، چند روز قبل خبرهایی منتشر شد که بر اساس آن وان پلاس اعلام کرده که اتفاق بزرگی در روز اول ماه ژوئن رخ خواهد داد. هنوز مشخص نیست که این اتفاق چه خواهد بود زیرا وان پلاس جزئیاتی را ارائه نکرده است. اگرچه این کمپانی اعلام کرده که حالا زمان تغییر و تحول بزرگ است؛ بر اساس این گفته‌ها انتظار می‌رود وان پلاس به زودی از نسل جدید گوشی‌های سری وان پلاس یعنی OnePlus 2 رونمایی کند. اما به هر حال این تنها محصولی نیست که وان پلاس از آن پرده برخواهد داشت.

در طول چند هفته‌ی اخیر به طور گسترده خبرهایی منتشر شده که وان پلاس در روز هفتم خرداد از رام ا‌ختصاصی خود یعنی Hydrogen OS رونمایی خواهد کرد. در حقیقت رام جدید وان پلاس نسخه‌ی چینی رام Oxygen OS است که برای اولین بار ماه گذشته برای گوشی One عرضه شد. این رام تحت نسخه‌ی ۵.۰ از اندروید آبنبات چوبی است و بهبودهای کیفی و عملکرد بهتری را شامل می‌شود. ضمنا براساس اطلاعات ارائه شده این رام از نظر کاهش مصرف باتری نیز بهبود یافته است. رام Hydrogen OS تنها برای بازار چینی طراحی شده و قرار است وان پلاس تغییرات عمده‌ای در آن لحاظ کند. پس از عرضه‌ی Oxygen OS برخی کاربران مدعی شده بودند که این رام سنگین است اما ظاهرا Hydrogen OS چنین مشکلاتی را نخواهد داشت.

حال همان طور که وان پلاس وعده داده بود از رام Hydrogen OS رونمایی کرد؛ به نظر می‌رسد این رام از لحاظ ظاهری بسیار سفارشی شده است. برای کسانی که در خارج از کشور چین زندگی می‌کنند و قصد استفاده از این رام را دارند، وان پلاس نسخه‌ی بتای آن را عرضه کرده است. البته به نظر می‌رسد تنها معدودی از افراد برای استفاده از نسخه‌ی بتای این رام مجاز به دانلود هستند. اما اگر این رام را دانلود کردید در استفاده از آن دقت بسیاری به خرج دهید زیرا این نسخه نهایی نیست؛ برای استفاده از نسخه‌ی بتای رام Hydrogen OS می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها