کم‌کم باید خود را برای استقبال از جدیدترین نسخه ویندوز که یک سالی است توجهات زیادی را به خود جلب کرده آماده کنیم ؛ زیرا با این‌که هنوز تاریخ دقیق ارائه این سیستم‌عامل اعلام نشده، اما مایکروسافت هفته گذشته در گزارشی رسمی تمام نسخه‌هایی را که قرار است برای این سیستم‌عامل چند پلتفرمی عرضه شود، اعلام کرد. طبق این گزارش مایکروسافت قرار است ۷ نسخه مختلف از ویندوز 10 را روانه بازار کند.
کد خبر: ۸۰۲۰۴۶
اعضای خانواده ویندوز 10 معرفی شدند

نکات قابل توجه در مورد فهرست هفتایی مایکروسافت، ارائه 2 نسخه home و pro برای رایانه‌های شخصی ویندوز ۱۰ و حذف نام ویندوزفون از میان گزینه‌های مایکروسافت است.

این شرکت آمریکایی به‌جای عبارت ویندوزفون‌۱۰ در نسخــــه موبــایلی سیستم‌عامل خود از نام Windows 10 Mobile یاد کرده که قرار است در 2 نسخه ساده و Enterprise عرضه شود. Windows 10 Mobile علاوه بر گوشی‌های هوشمند، قرار است از تبلت‌های ۸ اینچی نیز پشتیبانی کند.

علاوه بر اینها ویندوز 10 در نسخه‌های رایانه‌ای 2 عضو دیگر با نام‌های enterptise و Education دارد که به کاربردهای تجاری و آموزشی مربوط است. آخرین عضو خانواده 7 نفره ویندوز 10 نیز نسخه IoT Core است که با هدف استفاده در اینترنت اشیا طراحی شده است. بنابر شنیده‌ها و اظهارات مسئولان مایکروسافت، تابستان امسال زمان عرضه نهایی ویندوز 10 خواهد بود.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها