فناوری دیجیتال

متفاوت عکاسی کنید

همین چند وقت پیش بود که نوعی سبک عکاسی جدید به نام سلفی به سایر سبک‌ها اضافه شد. اگر سری به صفحات اجتماعی افراد بزنید حتماً یکی از این عکس‌ها را در صفحات آنان خواهید یافت. همان‌طور که می‌دانید گرفتن این نوع عکس‌ها با دست و یا چوب های سلفی امکان‌پذیر است، اما در طی این مدت شرکت‌های سازنده گجت‌ها، انواع و اقسام گجت‌ها را برای انداختن عکس‌های سلفی روانه بازار کرده‌اند.
کد خبر: ۸۰۱۰۱۸
متفاوت عکاسی کنید

جام جم کلیک: جدیدترین گجت در این زمینه اخیراً توسط شرکت Moebius Industries LTD ساخته شده است. Stesco نام گجت جدیدی است که مدل جدیدتری از چوب‌های سلفی به شمار می‌آید، با استفاده از این گجت می‌توانید دو تلفن هوشمند را روی آن قرار دهید و در یک زمان با دو دوربین به‌طور همزمان عکاسی کنید.

وجه تمایز این گجت با نمونه‌های پیشین در نرم‌افزار تخصصی آن‌ است، با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید عکس‌های سه‌بعدی تولید کنید و یا حتی ویدئوهایتان را به 3D تبدیل کنید، ناگفته نماند که تماشای عکس‌های ۳ بعدی نیز نیازمند نمایش‌گرهایی با این قابلیت هستند که در بازار کنونی‌ قیمت کمی‌ هم ندارند.

در حال حاضر این گجت برای استفاده در تلفن‌های هوشمند اپل مدل‌های5, 5S و 6 ساخته شده است و در آینده برای سایر تلفن‌های هوشمند در دسترس خواهد بود.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها