وب‌سایت اپل اشتباها زودتر از موعد آیفون 6c را نمایش داده است

آیفون 6c به زودی عرضه می‌شود؟

شرکت اپل تصویری را در وب‌سایت خود به نمایش درآورده است که مشابه آیفون 5c بوده ولی به حسگر اثرانگشت مجهز بوده است و مراکز خبری تحلیلی مربوط به اپل مدعی شده‌اند که این محصول در حقیقت آیفون 6c است و به زودی عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۰۹۰۳
آیفون 6c به زودی عرضه می‌شود؟

جام جم کلیک: مدتی پس از اینکه تلفن همراه هوشمند آیفون 5 به بازار مصرف روانه شد، شرکت اپل برای اینکه بتواند مشتریانی که دارای بودجه محدودتری هستند را نیز به جمع خریداران این سری اضافه کند، دست به ساخت و عرضه یک نسخه جمع‌وجورتر (از نظر سخت‌افزاری) از آیفون 5 زد و آن را با نام آیفون 5c به بازار فرستاد.

تجربه این نسخه از آیفون عملا یک شکست تجاری برای اپل بود ولی پس از مدتی آیفون 6 معرفی شد و تمامی این مشکلات به دست فراموشی سپرده شد تا اینکه دوباره شایعاتی مبنی بر عرضه یک نسخه ارزان‌تر از آیفون 6 به گوش رسید که البته این شایعات سریع هم فروکش کردند. همه چیز آرام بود تا اینکه دیروز برای مدت زمان کوتاهی تصویری از یک تلفن همراه هوشمند مشابه آیفون 5c بر روی وب‌سایت اپل قرار گرفت که برخلاف مدل اصلی به حسگر اثر انگشت کاربر مجهز بود.

در میان شایعاتی که در این باره شروع به جوشش پیدا کردند، وب‌سایت 9to5mac موفق به ارائه یکی از بهترین تئوری‌های ممکن شد و این تلفن همراه را نسخه کوچکتر (4 اینچی) و ارزان‌تر از آیفون 6 خواند که به زودی با نام آیفون 6c به بازار مصرف عرضه خواهد شد.

وب‌سایت یاد شده سابقه بسیار خوبی در پیش‌بینی محصولات درآستانه عرضه شرکت اپل داشته است و به همین دلیل نیز بسیاری از افراد، این تئوری را نزدیک به حقیقت می‌دانند. البته هنوز شرکت اپل در این باره عکس‌العمل خاصی از خود نشان نداده است و تا زمانی که این شرکت ماجرای این عکس مرموز را افشا نکند نمی‌توان انتظار داشت که هیچ‌یک از شایعه‌ها صحت داشته باشند.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها