مدیران و کارکنان شرکت مخابرات ایران باید به فکر توسعه و ارایه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشتریان خود باشند و نباید اختلاف نظر سهامداران در کارها، خللی ایجاد کند.
کد خبر: ۷۹۹۴۴۰
سرپرست مخابرات ایران معارفه شد

به گزارش جام جم کلیک: سید مصطفی سیدهاشمی که در مراسم معارفه سرپرست جدید شرکت سخن می گفت، ضمن اعلام این مطلب، عنوان کرد: ما باید در مخابرات عزت آفرینی کنیم و با کار بیشتر خدمت رسان مردم باشیم. کار خوب اول به نام خودمان، بعد مخابرات و درنهایت برای نسل های آینده ثبت می شود که اجر آن نیز نزد خدا محفوظ است.

وی با اشاره به تحولات اخیر در شرکت مخابرات ایران گفت: تغییر و تحولات حوزه مدیریتی، برای هماهنگی بیشتر و در راستای اجرای برنامه های شرکت است. بر همین اساس پس از مشورت با چند تن از مدیران عامل مخابرات استانی، مهندس دهناد برای سرپرستی جدید شرکت انتخاب شد.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت : تاکید سهامداران ارشد شرکت بر این بود که مدیران مخابراتی باید از درون شرکت باشند و انتخاب مهندس دهناد نیز در همین راستا بود.

وی افزود : تمامی اختیارات مدیرعامل قبلی به سرپرست جدید تفهیم شد و او می تواند با قدرت برنامه های شرکت را پیش ببرد.

او با قدردانی از خدمات ابراهیمی، ابراز کرد: ایشان نیز از خانواده مخابرات هستند و در این شرکت می مانند و مثل گذشته به ما کمک می کنند.

اسدالله دهناد سرپرست جدید شرکت مخابرات ایران نیز در این مراسم ضمن تشکر از اعتماد هیات مدیره، نقش مخابرات در توسعه کشور را به عنوان نهاد فرابخشی با اهمیت ذکر کرد و گفت: ارتباطات جامع ترین نهادی است که در همه شئون اقتصادی، اجتماعی تاثیر گذار است. لذا ما باید نسبت به کارهایمان حساس باشیم و در توسعه شرکت مخابرات ایفای نقش کنیم.
وی تاکید کرد: اصلی ترین ماموریت ما در حال حاضر، حل مشکلات درون سازمانی است که باید با همدلی و همزبانی به این مهم دست یافت.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها