تلفن‌های همراه روزبه‌روز هوشمندتر می‌شوند و قابلیت‌های جدید و فوق‌العاده‌ای به آنها اضافه می‌شود. صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، دوربین‌های باکیفیت‌تر و سخت‌افزار قدرتمندتر ازجمله تغییراتی است که در مدل‌های جدید عرضه شده به بازار مشاهده می‌شود، اما در این میان همواره مشکلی به نام باتری وجود دارد که نه‌تنها حل نمی‌شود، بلکه با افزایش قدرت و امکانات این دستگاه‌های هوشمند، حادتر از روز قبل می‌شود.
کد خبر: ۷۹۸۶۹۵
صرفه‌جویی در مصرف انرژی در دستگاه‌های اندرویدی

این مشکل در گوشی‌های گلکسی اس 6 نیز مشاهده می‌شود، طوری که ممکن است شارژ باتری دستگاه شما در کمتر از یک روز تخلیه شود. اگر شما نیز با این مشکل مواجه هستید و ‌دنبال راهکاری برای ذخیره انرژی باتری و صرفه‌جویی در مصرف آن می‌گردید می‌توانید از قابلیتی که به همین منظور طراحی شده است کمک بگیرید.

برای انجام این کار پس از مراجعه به بخش Settings روی گزینه‌ Battery کلیک کرده و یکی از گزینه‌های Power Saving یا Ultra Power Saving را فعال کنید.

با فعال‌سازی قابلیت Power Saving، برخی از امکاناتی که در عملکرد بهینه دستگاه شما تاثیر ندارند، غیرفعال شده و باتری دستگاه، مدت زمان بیشتری قادر به شارژدهی خواهد بود. قابلیت Ultra Power Saving نیز عملکردی مشابه (غیرفعال کردن تعداد بیشتری از امکانات غیرضروری) همراه با سیاه و سفید کردن موضوعات به ‌نمایش درآمده را در صفحه ‌نمایش دارد و به ذخیره انرژی تا بیشترین حد ممکن منجر می‌شود.

نکته: برای فعال‌سازی هر یک از این قابلیت‌ها می‌توانید از منوی تنظیمات سریع (پایین کشیدن نوار وضعیت از بالای صفحه‌ نمایش) نیز کمک بگیرید.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها