جذابیت استیکرهای ایرانی اسلامی

پیام‌رسان موبایلی با سرور داخلی

تصاویر و ویدئو هایی که در گوشی موبایل شما وجود دارند یا از طریق نرم افزارهای پیام رسان ذخیره میشوند، حجم بالایی از حافظه را به خود اختصاص خواهند داد. اما با این نرم افزار میتوانید حجم این فایل ها را تا 90 درصد کاهش دهید و در نتیجه فضای زیادی را بر روی حافظه گوشی خود آزاد کنید.
کد خبر: ۷۹۸۰۰۲
نرم‌افزار موبایل: کاهش حجم تصاویر و ویدئوها در موبایل تا 90 درصد

به گزارش جام جم کلیک: اپلیکیشن FotoFox یک نرم افزار جدید برای سیستم عامل اندروید و iOS است که رهیافتی متفاوت برای کاهش حجم تصاویر و ویدئوها در پی گرفته است. این ابزار به جای ذخیره تصاویر و ویدئوها با فرمت و حجم اصلی نسخه ای کمپرس یا فشرده شده از آنها را ذخیره سازی میکند و در نتیجه به این طریق حافظه گوشی شما را آزاد میگذارد.

البته این نرم افزار نسخه اصلی تصاویر یا ویدئوها را در فضای Cloud ذخیره سازی میکند تا در صورت نیاز کاربر بتواند به آنها دسترسی داشته باشد. طبق ادعای شرکت تولید کننده نرم افزار، FotoFox تنها 10 درصد از حجم اصلی فایل را بر روی حافظه اشغال میکند که البته این موضوع میتواند بر روی دستگاه های مختلف، متفاوت باشد.

در آزمایش ما این نرم افزار حجم تصویر عکاسی شده 1.5 مگابایت را به 0.1 مگابایت و تصویر 2.6 مگابایت را به 0.3 مگابایت کاهش داد. همچنین حجم فایل ویدئویی را در حدود 20 درصد کمتر از حجم اصلی کاهش داد.

زمانی که از این ابزار برای عکاسی یا فیلم برداری استفاده میکنید، به شکل خودکار تصاویر و فیلم های اصلی را به فضای Cloud منتقل میکند و صفحه Mange این ابزار روند آپلود و وضعیت فایل ها را به شما نمایش میدهد. میتوانید نسخه اصلی هرکدام از تصاویر یا فیلم های مورد نظر خود را به شکل مستقیم از طریق این صفحه بر روی حافظه دستگاه دانلود کنید.

گفته میشود که فضای Cloud برای کاربران بدون محدودیت است که البته نمیتوان چندان به این ادعا امیدوار بود. همچنین این ابزار به شما اجازه کمپرس یا فشرده سازی تصاویر یا فیلم های از پیش موجود بر روی حافظه را نیز میدهد که کمک بسیاری به آزاد سازی حافظه گوشی شما خواهد کرد.

دانلود رایگان نرم‌افزار FotoFox برای اندروید

دانلود رایگان نرم‌افزار FotoFox برای iOS

منبع: تابناک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
نرم افزار موبایل
-
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
۰
۰
عالی
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
۰
۰
تازه دانلود كردم هنوز استفاده نكردم ولی باید برنامه خوبی باشه
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
۰
۰
چطوریه؟
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
۰
۰
سلام چطوری دانلود كنم لینكش كجاست
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها