در بنچمارک GFXBench فاش شد

آیا گلکسی اس 6 مینی در راه است؟

این‌طور که پیداست مشکل پاپ‌آپ‌های مزاحم که در وب‌سایت‌ها وجود داشت،‌این‌بار گریبان‌گیر کاربران گلکسی اس‌ ۶ سامسونگ شده است.
کد خبر: ۷۹۷۶۱۰
پاپ‌آپ؛ مشکل جدید کاربران گلکسی اس ۶

به گزارش جام جم کلیک: البته این‌ پاپ‌آپ‌های مزاحم در گلکسی اس ۶ سامسونگ از نوع تبلیغاتی نیستند اما از لحاظ کیفیت به همان اندازه مزاحم و سمج هستند. جالب اینجاست که کاربران پس از حذف پاپ‌آپ مجدد بعد از یکی دو دقیقه (گاهی اوقات حتی چند ثانیه بعد) شاهد ظاهر شدن مجدد پاپ‌آپ هستند.

عموماً‌ نقش پاپ‌آپ صدور اجازه به کاربران برای ارسال فایل‌های حجیم و اطلاعات مربوط به لیست‌ تماس‌‌ها است. با این حساب کاربران ملزم به ثبت نمودن اطلاعات شخصی نظیر شماره تلفن، پیغام‌ها و لیست تماس‌ها در این قسمت هستند و در نتیجه زیاد هم در فرآیند پاپ‌آپ‌های مزاحم نمی‌توان به سامسونگ خرده گرفت.

مشکلی اصلی که به پاپ‌‌آپ‌های گلکسی اس ۶ وارد است باز گشت مجدد و حذف نشدن پاپ‌آپ بعد از کنسل کردن آن‌هاست. به هر ترتیب در اینکه نمایش پاپ‌آپ‌ها به این سبکِ آزار دهنده باگ و اشکال نرم‌افزاری در گلکسی اس ۶ است شکی نیست؛ اما ظاهرا این مشکل راه‌حلی نیز دارد.

برای خلاص شدن از شر پا‌پ‌آپ‌های مزاحم کافیست تا اپلیکیشن لیست مخاطبین (Contacts) باز شده و پس از مراجعه به پروفایل شخصی دارنده گوشی، امکان به اشتراک گذاری را در اینجا غیر فعال کنید،‌این فرآیند شما را از شر پاپ‌آپ‌های مزاحم خلاص می‌کند. انتخاب گزینه Registered information option و deregister کردن شماره تلفن نیز راه‌حل موقتی دیگری برای رهایی از پاپ‌آپ‌های مزاحم است.

ناگفته نماند که ظاهراً‌ این مشکل گریبان‌گیر تمامی دارندگان گلکسی اس ۶ نشده و اگر مالک این پرچمدار سامسونگ هستید زیاد نگران نباشید. تاکنون از جانب سامسونگ در خصوص پا‌پ‌آپ‌های مزاحم سخنی به میان نیامده است.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها