اینکه اپل برای آیفون‌های خود در سال 2015 چه برنامه‌ای دارد، هنوز مورد مناقشه است و خیلی‌ها معتقدند این کمپانی با پیروی از رسم قبلی خود نسخه‌های ارتقا یافته پرچمداران قبلی خود را معرفی کرده و برخی معتقند این کوپرتینونشین‌ها سنت‌شکنی کرده و مستقیما سراغ سری آیفون 7 می‌روند. حالا در این هیاهو تصاویر رندر شده‌ای از آیفون 7 با طراحی و امکانات جدید منتشر شده است.
کد خبر: ۷۹۵۷۰۷
طرح مفهومی از آیفون 7 اپل

به گزارش جام جم کلیک: فرقی نمی‌کند کدام یک از دو حالت فوق اتفاق بیفتد و به هر حال چند ماهی تا زمان معرفی آیفون‌های بعدی زمان باقی است و طراحی به نام مارتین هاجِک رندرهای جذابی از آیفون 7 را منتشر کرده که به ما نشان می‌دهد شاید نسل بعدی آیفون با این سبک و سیاق طراحی شود.

مهمترین نکته تصاویر رندرشده آیفون 7 به طراحی مجدد دکمه پاور مربوط می‌شود که به عنوان بخشی از نمایشگر در نظر گرفته شده است. اخیرا اپل پتنتی را برای تکنولوژی خود به ثبت رسانده است که لایه حساس به اثر انگشت را داخل نمایشگر یکپارچه‌سازی می‌کند و احتمالا این طراح از همین موضوع الهام گرفته است.

از دیگر ویژگی‌های طراحی آیفون 7 که توسط این طراح آلمانی ترسیم شده است می‌توان به پنل جلو اشاره کرد که تقریبا با نمایشگر پر شده است. حاشیه‌ها تا حدامکان کم شده‌اند و در قسمت بالا تنها فضایی برای دوربین جلو و سنسور مجاورت در نظر گرفته شده است. همچنین مارتین لوگوی درخشان اپل را در قسمت پشت گوشی قرار داده که امکان غیرفعال‌کردن آن توسط کاربر از داخل منوی تنظیمات وجود دارد. بعد از انتشار خبر تصاحب کمپانی Linx توسط اپل، این طراح دوربینی با لنز دوگانه را برای آیفون 7 متصور شده است.

این تصاویرِ مفهومی از آیفون 7 اپل، توسط مارتین گاجک از طراحان آلمانی وب‌سایت ComputerBild.de و برپایه‌ی پتنت‌های جدید اپل و همچنین شایعات پیرامون آیفون بعدی طراحی شده که در ادامه می‌توانید آنها را ببینید:

نظر شما درباره طراحی جدید آیفون 7 چیست؟

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
۰
۰
قشنگه
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
۰
۰
یك چیز فوق‌العاده است البته اگر این جوری تولید كنن

نیازمندی ها