یکی از امکانات نسخه‌های پیشین سیستم‌عامل آی.او.اس، قابلیت دانلود نرم‌افزارهای رایگان اپ‌استور بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور بود. در نسخه‌های جدید این سیستم‌عامل، کاربران برای دانلود هریک از نرم‌افزارهای موردنظر از اپ‌استور باید رمز عبور خود را وارد کنند و این کار زمانی دشوار می‌شود که آیفون کاربر به تاچ آیدی مجهز نباشد.
کد خبر: ۷۹۴۲۷۹
دانلود نرم‌افزارهای رایگان اپ‌استور بدون رمز

خوشبختانه با انتشار نسخه‌ 8.3 از سیستم‌عامل آی.او.اس، این قابلیت به آی.او.اس اضافه شده و می‌توانید با ترفندی، آن را فعال کنید.

توجه: این قابلیت زمانی انجام‌پذیر است که تاچ آیدی روی دستگاه شما فعال نباشد. برای فعال کردن قابلیت دانلود بدون نیاز به رمز عبور ابتدا ‌باید قابلیت تاچ آیدی را غیرفعال کنید، سپس مراحل زیر را دنبال کرده و پس از فعال کردن این قابلیت، در صورت نیاز دوباره تاچ آیدی را فعال کنید. (انجام این کار با مراجعه به Settings و Touch ID & Passcode امکان‌پذیر است)

1 ـ ابتدا به Settings بروید، بخش General را انتخاب کرده و با مراجعه به Software Update مطمئن شوید نسخه‌ سیستم‌عامل دستگاه شما 8.3 است.

2 ـ دوباره به صفحه‌ Settings بیایید و iTunes & App Store را فشار دهید.

3 ـ روی گزینه‌ Password Settings فشار دهید.

4 ـ در بخش Purchases & In - App Purchases یکی از گزینه‌های Always Require یا Require After 15 Minutes را فعال کرده و در ادامه کلید مقابل گزینه‌ Free Downloads را غیرفعال کنید.

نکته: در صورتی‌که گزینه‌ Password Settings را در مرحله‌ 3 پیدا نمی‌کنید به بخش Restrictions مراجعه کنید، برای دسترسی به این بخش باید پس از مراجعه به Settings روی General فشار داده و در نهایت Restrictions را انتخاب کنید. در ادامه نیز مراحل کار را از مرحله‌ 4 دنبال کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها