مدت‌ها بود شایعه همکاری شرکت مایکروسافت با سایانوژن به گوش می‌رسید، حتی یکی از دروغ‌های اول آوریل نیز به همین مساله اشاره می‌کرد.
کد خبر: ۷۹۳۵۷۱
مایکروسافت در کنار سایانوژن

گویا قرار است این شایعه سرانجام به واقعیت بپیوندد، زیرا شرکت سایانوژن که سیستم‌عامل اختصاصی به همین نام را توسعه داده، به‌طور رسمی اعلام کرده قرار است تمام سرویس‌ها و نرم‌افزارهای مایکروسافت را روی سیستم‌عامل خود اجرا کند. بر اساس این همکاری سرویس‌هایی مانند مایکروسافت آفیس، بینگ، اسکایپ، وان‌درایو، وان‌نوت و اوت‌لوک از پایان سال میلادی روی سیستم‌عامل سایانوژن قابل استفاده است.

سایانوژن که یک سیستم‌عامل بر مبنای اندروید است توانسته با رام‌های اختصاصی خود محبوبیت زیادی پیدا کند و درصدی از کاربران تلفن‌های هوشمند را به خود جلب کند. مایکروسافت که پیش از این نیز با تولیدکننده‌های اندرویدی دیگری مثل سامسونگ همکاری‌های مشابهی داشته، تصمیم دارد با این روش محبوبیت خود نزد کاربرانش را بیشتر از پیش کند. نکته جالب این است که سایانوژن به‌عنوان محبوب‌ترین رام کاستوم اندروید، پیش از این نیز نظر گوگل را به خود جلب کرده بود و مدیران این شرکت تلاش خود را برای خرید آن به کار بسته بودند، اما موفق به این کار نشدند.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها