چندی پیش کمپانی اپل اولین ساعت هوشمند خود را به نام اپل واچ معرفی کرد که در کنار آن شاهد بند‌های متنوع این محصول بودیم که می‌توانست چهره متفاوت و زیبایی به این ساعت هوشمند ببخشد و به کاربران این امکان را می‌داد که به‌راحتی بند ساعت خود را تعویض کنند و یک بند جدید را با خصوصیاتی که دوست دارد (چرمی، استیل و…) بر روی محصول خود نصب نماید.
کد خبر: ۷۹۲۲۱۲
چگونه بند اپل واچ را تعویض کنیم؟

به گزارش جام جم کلیک: امکان نصب بند ساعت‌های عادی بر روی اپل واچ وجود ندارد و اپل نوع خاصی از اتصالات بند را برای محصول خود ترتیب دیده که متفاوت از بند ساعت‌های عادی است.

برای شروع کار بند مناسب خود را انتخاب نمایید!

اپل واچ در سه نسخه روانه بازار خواهد شد که به ترتیب اپل واچ اسپرت، اپل واچ و اپل واچ ادیشن نامیده می‌شوند که کاربر می‌تواند بند اپل واچ ادیشن را به اپل واچ اسپرت متصل کند و در این زمینه نیز محدودیتی برای کاربر وجود ندارد. سایز بندی اپل واچ نیز دو نوع است که یک مدل 38 میلی‌متری و نوع دیگر 42 میلی‌متری است و افراد از طریق آن می‌توانند بر اساس اندازه دست خود بند مناسب را انتخاب نمایند. البته به این نکته نیز توجه کنید که هر دو اندازه از بند‌ها می‌توانند به تمامی نسخه‌های اپل واچ متصل شوند. یعنی فرقی بین این که یک بند 38 میلی‌متری یا 42 میلی‌متری را به اپل واچ اسپرت متصل کنید، وجود ندارد (یک پیشنهاد برادرانه: سعی کنید در انتخاب بند اپل واچ خود دقت کنید، چون برای مثال با اپل واچ ادیشن یک بند پلاستیکی و رنگی چندان مناسب نیست!).

بند را تعویض کنید

در بخش پشتی دستگاه، دو دکمه وجود دارد که برای تعویض بند ساعت تعبیه شده‌اند، آن دکمه را فشار دهید و بند را بیرون بکشید. برای بند سمت دیگر نیز چنین اقدامی را انجام دهید و اکنون زمان آن فرا رسیده است تا بند جدید را بر روی اپل واچ تجربه کنید، برای این کار بند را به‌صورت کشویی وارد شیار ساعت کنید تا به خوبی چفت شود.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها