پشتیبانی گوگل‌درایو از OCR به زبان فارسی

تبدیل متون اسکن شده فارسی به متون تایپی

معرفی نرم‌افزار Windows 7 Boot Updater

صفحه‌ بوت دلخواه در ویندوز 7

روش‌ها و نرم‌افزارهای متعددی برای تغییر لوگو و انیمیشن بوت سیستم‌عامل ویندوز 7 وجود دارد، اما بیشتر آنها نیازمند اجرای مراحل پیچیده هستند و در نهایت نیز امکانات کمی را در اختیار شما قرار می‌دهند. در این میان چنانچه به تغییر صفحه‌ بوت ویندوز علاقه‌مند باشید و بخواهید کنترل جامعی روی این بخش داشته باشید و مراحل کار هم پیچیده نباشد، یک نرم‌افزار را می‌توان پیشنهاد کرد.
کد خبر: ۷۹۲۰۳۵
صفحه‌ بوت دلخواه در ویندوز 7

نرم‌افزار قدرتمند و کاملا رایگان Windows 7 Boot Updater به شما این امکان را می‌دهد تا ‌براحتی علاوه بر تغییر انیمیشن بوت ویندوز 7، تصویر زمینه، متن‌های موجود و رنگ و اندازه آنها را نیز تغییر دهید. همچنین این نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد تا گزینه‌های مربوط به صفحه‌ Resume (مربوط به زمانی که ویندوز از حالت Sleep خارج می‌شود و بوت کامل صورت نمی‌گیرد) را نیز شخصی‌سازی کنید.

این شخصی‌سازی می‌تواند برای بسیاری از سازمان‌ها که قصد دارند لوگو یا نام سازمان مورد نظر را هنگام بوت شدن ویندوز به‌ نمایش درآورند، بسیار مفید باشد. همچنین برخی کاربران یا مراکز خدمات رایانه‌ای می‌توانند با تغییر متون به ‌نمایش درآمده در این بخش، شماره تلفن و دیگر اطلاعات تماس خود را در اختیار کاربران قرار دهند تا با هر بار روشن کردن رایانه، به آنها دسترسی داشته باشند.

استفاده از این نرم‌افزار بسیار ساده است و تنها نکته‌ای که باید هنگام اجرای آن در نظر داشته باشید، اجرا با سطح دسترسی مدیر سیستم است. (روی فایل اجرایی برنامه کلیک راست کرده و گزینه Run as Administrator را انتخاب کنید).

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دانلود نسخه‌ای از این برنامه اینجا را کلیک کنید.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها