هرچند اکنون در بازار نرم افزارهای امنیتی نام های بزرگی همچون کسپرسکی، سیمانتک و بیت دیفندر دیده و شنیده میشود، اما گاهی نیز در میان نام های کمتر آشنا به محصولاتی برخورد میکنیم که شاید از جهاتی بسیار قوی تر و بهتر از این نام های بزرگ باشند. امروز شما را با نرم افزار امنیتی 360 آشنا میسازیم که فناوری Cloud را به همراه موتور آنتی ویروس Bitdefender و Avira به رایگان در اختیار شما میگذارد.
کد خبر: ۷۹۱۷۸۸
با یکی از بهترین آنتی ویروسهای رایگان حال حاضر آشنا شوید

به گزارش جام جم کلیک: نرم افزار امنیتی Qihoo 360 Total Security یک به اصطلاح آنتی ویروس مافوق تصورات شما است و راه حلی جامع را برای تمامی دغدغه های امنیتی یک کاربر بر روی PC ارائه میکند. قابلیت های این نرم افزار ورای توقعات از یک آنتی ویروس ساده است و ابزارهای تامین امنیت و بهینه سازی PC را یکجا برای شما فراهم میکند.

رشته ابزارهای این نرم افزار برای بهینه سازی عملکرد رایانه، بهبود سرعت و وضعیت Startup و ابزار پاکسازی سیستم؛ قادر است رایانه شما را مانند روز اول سبک و سریع سازد. اینها همه در کنار راه حلی جامع برای امنیت سیستم با استفاده از فناوری Cloud در شناسایی آخرین تهدیدات به همراه استفاده از موتور قوی ترین آنتی ویروس های موجود یعنی Bitdefender و Avira است:

از مهمترین امکانات این نرم افزار رایگان امنیتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

- استفاده از چندین موتور آنتی ویروس برای مبارزه با تهدیدات امنیتی بر روی رایانه و اینترنت

- مدیریت و بهینه سازی Startup و پلاگ این های نصب شده بر روی سیستم و برای بالا بردن سرعت بوت سیستم عامل.

- پاکسازی رایانه و زنده سازی فضای حافظه برای عملکرد بهتر سیستم عامل

- استفاده از فناوری Cloud برای شناسایی سریع و دقیق انواع تهدیدات سایبری از جمله تروجان ها، Backdoor ها و ...

- دریافت و نصب وصله های امنیتی ویندوز، در نتیجه اگر بروزرسانی ویندوز را به دلیل کرک غیر قانونی آن غیر فعال کرده اید، به هیچ وجه از وصله های امنیتی که مایکروسافت برای ویندوز ارائه میکند، محروم نخواهید بود.

- حفاظت Real Time از سیستم عامل و همچنین USB Flash

برای دانلود این ابزار امنیتی میتوانید به وب سایت آن در اینجا مراجعه کنید. نصب آن بسیار ساده است و بعد از اجرای نرم افزار با پنجره اصلی آن روبرو خواهید شد که واسط کاربری بسیار ساده ای است.

اگر بر روی دکمه Check Now کلیک کنید، نرم افزار عملیات حفاظت و صیانت از سیستم را شروع کرده و همزمان بهینه سازی سیستم و جستجو برای تهدیدات امنیتی فعال بر روی سیستم را آغاز میکند.

همانگونه که ذکر شد یکی از بهترین امکانات این ابزار استفاده از موتور آنتی ویروس های Bitdefender و Avira در کنار استفاده از تکنولوژی Cloud است که البته باید ابتدا این دو موتور نصب و فعال شوند. فرایند فعال سازی بسیار ساده است. کافی است از پنل سمت چپ واسط کاربری نرم افزار بر روی Virus Scan کلیک کنید و سپس با قرار دادن ماوس بر روی آیکون هر یک از موتورهای Avira یا Bitdefender آنها را فعال کنید تا فرایند دانلود و نصب آغاز شود.

همچنین از دیگر قابلیت های این ابزار همانگونه که گفته شد، دانلود وصله های امنیتی برای سیستم عامل و نرم افزارها است که در کنار کار اصلی نرم افزار، یکی از مهمترین شروط امنیت است. از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی به دلیل استفاده از نسخه های غیر قانونی ویندوز بروزرسانی های سیستم عامل را غیر فعال کرده اند، در نتیجه از دریافت این وصله های امنیتی محروم هستند که با استفاده از 360 این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

این ابزار در قسمت Tool Box موجود است.

اما اگر تصور میکند که چون این آنتی ویروس رایگان است در نتیجه چندان نمیتوان در حفاظت و امنیت به آن تکیه کرد، سخت در اشتباهید. این آنتی ویروس در آزمون های AV-Test و AV Comparatives و چندین آزمون دیگر بهترین نتایج را در بین همه آنتی ویروس های رایگان بدست آورده و حتی بالاتر از بسیاری از محصولات تجاری در شناسایی و عملکرد ایستاده است.

همچنین Av Comparative در آخرین آزمون شناسایی بد افزار خود از نرم افزارهای امنیتی در ماه دسامبر 2014 آن را در دسته Advanced+ طبقه بندی کرده است.

سخن آخر اینکه این نرم افزار امنیتی با ارائه یک راه حل جامع برای کاربران و ارائه همزمان ابزارهای امنیتی و بهینه سازی سیستم، یکی از بهترین گزینه های رایگان برای دغدغه های امنیتی شما است، ضمن آنکه این نرم افزار بسیار سبک و Light میباشد به گونه ای که به هیچ وجه متوجه تاثیر عملکرد آن بر روی سیستم نخواهید شد.

این نرم افزار بر روی همه نسخه های ویندوز از XP تا 8.1 قابل نصب است و البته ما بدون هیچ اشکالی آن را بر روی نسخه آزمایشی ویندوز 10 نیز آزمون کردیم.

دانلود رایگان نرم‌افزار Qihoo 360 Total Security

منبع: تابناک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
۰
۰
با تشگر از سایت خوب جام جم .نصب كردم و بسیار هم مفید واقع شد. توصیه میكنم به همه كاربران عزیز .لطفا از این دسته از نرم افزارها بازهم معرفی بفرمائید.
نرم افزار موبایل
-
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
۰
۰
برای تبلت هم میشه استفاده كرد؟
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
۰
۰
بله برای تبلت و موبایل هم نسخه ویژه رایگان داره با امكانات فراوان و بسیار مفید و كاربردی از جمله ضد سرقت.پاكسازی و خالی كردن رم.ویروسیابی.انتقال نرم افزارها از مموری به حافظه جانبی دستگاه.آنیستالر(حذف كننده نرم افزارها).منیجر نرم افزارها و ......
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها