شرکت Red Hat به منظور آسان‌تر شدن کار مدیران شبکه‌ها و سیستم‌های سازمانی بسته‌های خود را به‌روز کرد تا از این پس امکان پشتیبانی سیستم عامل Red Hat Enterprise Linux یا همان RHEL از انواع زبان‌های برنامه‌نویسی وجود داشته باشد.
کد خبر: ۷۹۱۵۷۶
همه زبان‌های برنامه‌نویسی تحت پشتیبانی سیستم عامل Red Hat

به گزارش جام جم کلیک: Red Hat دو مورد از بسته‌های مخصوص نرم‌افزارهای متن‌باز خود را به‌روز کرد تا سازگاری آنها با سیستم عامل RHEL بیشتر شود.

این دو بسته نرم‌افزاری Developer Toolset و Software Collections نام داشتند که شرکت مربوطه قابلیت سازگاری انواع زبان‌های برنامه‌نویسی با آنها را فراهم کرد.

سیستم Developer Toolset یک بسته نرم‌افزاری شامل انواع قابلیت‌ها و ابزارهای مربوط به زبان‌های برنامه‌نویس C و ++C است. سیستم Software Collections نیز مجموعه‌ای از ابزارها، زبان‌های برنامه‌نویسی، پایگاه‌های داده و ... را برای ساخت ابزارهای مبتنی بر وب شامل می‌شود.

هر دو بسته مذکور روش‌های ساده برای به‌روزرسانی ابزارهای اینترنتی مبتنی بر سیستم‌عامل RHEL را ارائه می‌دهند که به‌روزرسانی آنها هر ۲ یا ۳ سال یکبار انجام می‌شود.

شرکت Red Hat هم‌اکنون نسخه بتای سیستمی را با نام Software Collections ۲ ارایه کرده است که امکان پشتیبانی از ویرایش‌های مختلف یک زبان برنامه‌نویسی را روی سیستم عامل RHEL فراهم می‌کند.

لازم به ذکر است سیستم عامل RHEL تاکنون می‌توانست فقط یک ویرایش از زبان برنامه‌نویسی مورد نظر را تحت پشتیبانی خود قرار دهد و هم‌اکنون این فرصت برای مدیران شبکه و سیستم‌های سازمانی ایجاد شده است تا بتوانند خدمات زبان‌های برنامه‌نویسی‌ مختلف را روی سیستم‌عامل مذکور در اختیار بگیرند.

منبع: رایورز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها