سرانجام این قابلیت به نسخه iOS نیز افزوده شد

تماس صوتی با واتس‌اپ بر روی آیفون

نرم‌افزار واتس‌اپ چند ماه پس از افزودن قابلیت تماس صوتی به نسخه اندروید خود، این قابلیت را به نسخه iOS نیز اضافه کرد.
کد خبر: ۷۹۰۵۲۱
تماس صوتی با واتس‌اپ بر روی آیفون

جام جم کلیک: شاید بتوان بدون اغراق یکی از بهترین نرم‌افزارهای گفتگوی اینترنتی را نرم‌افزار واتس‌اپ دانست زیرا این برنامه با استفاده از کمترین حجم ممکن در اینترنت و همچنین یک رابط کاربری بسیار ساده موفق شده است تا بسیاری از مخاطبین را در سراسر جهان به خود جذب کند.

چندی پیش بود که افرادی که به تلفن‌های همراه هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید مجهز بودند، با امکان جدیدی در نرم‌افزار واتس‌اپ روبرو شدند که به آن‌ها اجازه می‌داد تا با کمک این برنامه بتوانند تماس‌های صوتی را در شبکه اینترنت برقرار کنند. همزمانی این امکان با اختلالات به‌وجود آمده در دیگر نرم‌افزار محبوب یعنی وایبر موجب شد تا کاربران واتس‌اپ، بیشتر و بیشتر شود ولی این امکان تنها بر روی اندروید وجود داشت و سایر سیستم‌های عامل از آن بی‌بهره بودند.

سرانجام امکان مکالمه صوتی توسط نرم‌افزار واتس‌اپ به دستگاه‌های میزبان سیستم‌عامل iOS نیز افزوده شد تا دارندگان گوشی‌های اپل نیز بتوانند با آیفون‌های خود و با استفاده از واتس‌اپ، تماسی رایگان و با کیفیت را تجربه کنند. این امکان با آخرین به‌روزرسانی این نرم‌افزار برای آیفون فعال خواهد شد و درصورتی که به‌روزرسانی خودکار در سیستم‌ شما خاموش است نیز می‌توانید با به‌روزرسانی دستی نرم‌افزار از امکان جدید آن بهره‌مند شوید.

شایان ذکر است که طرفداران سیستم‌عامل ویندوزفون هنوز از این امکان بی‌بهره هستند و زمان دقیقی برای افزوده شدن مکالمه صوتی توسط واتس‌اپ برای این سیستم‌ عامل اعلام نشده است. علاوه بر این نیز یک بسته به‌روزرسانی جدید برای دارندگان دستگاه‌های اندرویدی ارائه شده است که در آن یکی از باگ‌های موجود در واتس‌اپ برای این سیستم‌ عامل رفع شده است.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها