پشتیبانی گوگل‌درایو از OCR به زبان فارسی

تبدیل متون اسکن شده فارسی به متون تایپی

با این نرم‌افزار می‌توانید منوی استارت ویندوز 8 خود را به شکل دلخواه خود بچینید

از محدودیت‌های صفحه‌ی شروع ویندوز 8 خلاص شوید

نرم‌افزار Start Screen Unlimited به شما اجازه می‌دهد تا با نصب ویجت‌های ویژه و تنظیم موقعیت قرارگیری آن‌ها در ویندوز 8، این سیستم‌ عامل را بنا به سلیقه خود شخصی‌ سازی کنید.
کد خبر: ۷۹۰۵۱۶
از محدودیت‌های صفحه‌ی شروع ویندوز 8 خلاص شوید

جام جم کلیک: یکی از ایرادهای بسیار بزرگی که به ویندوز 8 و ویندوز 8.1 وارد است، عدم انعطاف‌پذیری پوسته ظاهری آن‌ها است. این سیستم‌های عامل با استفاده از استارت منوی بزرگ و غیرمحبوب خود، بسیاری از مخاطبین قدیمی سیستم عامل ویندوز را از خود زده کردند ولی اگر شما هم از طرفداران ویندوز هستید و از این نسخه‌های سیستم عامل دل خوشی ندارید می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار Start Screen Unlimited، ویندوز خود را به شکل مورد علاقه خود دربیاورید.

این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید ویجت‌های مختلفی را بر روی استارت منوی خود نصب کنید و پس از نصب این ویجت‌ها، بتوانیدمحل قرارگیری، ابعاد و حتی رنگ‌بندی آن‌ها را تغییر داده و در حقیقت استارت منوی ویندوز خود را کاملا شخصی‌ سازی کنید.

علاوه بر این نیز Start Screen Unlimited به شما اجازه می‌دهد تا آیکون‌های موجود بر روی سیستم‌ خود را به شکل سه‌بعدی درآورده و از بسته‌های به‌روزرسانی متعددی نیز برای تغییر شکل آیکون‌ها و ویجت‌ها بهره‌مند شوید.

به این ترتیب پوسته ظاهری ویندوز شما کاملا تغییر خواهد یافت و در عین حال نیز مزایای بسیاری به سیستم شما افزوده خواهند شد که محل قرارگیری آن‌ها کاملا مطابق با خواسته‌ی شما است و دیگر به اجبار به صفحه بزرگ و طولانی استارت در ویندوز 8 اتکا نخواهید کرد.

این نرم‌افزار در دو نسخه lite و Delux عرضه می‌شود که نسخه lite ، کاملا رایگان است ولی برای تهیه نسخه Delux باید هزینه مالکیت آن را پرداخت کنید. برای دانلود این برنامه از طریق وب‌سایت شرکت سازنده آن می‌توانید به لینک زیر رفته و فایل مربوطه را بر روی سیستم خود بارگذاری کنید.

http://www.greatis.com/startscreenunlimited

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها