این امکان گوگل می‌تواند برای این شرکت و تک‌تک کاربران مفید باشد

دانلود و حذف تاریخچه جستجو در گوگل

شرکت گوگل در اقدامی جالب به کاربران خود اجازه می‌دهد تا تاریخچه فعالیت‌های خود در موتور جستجوی این شرکت را در قالب یک فایل دانلود کرده و حتی اقدام به حذف آن نمایند.
کد خبر: ۷۹۰۴۰۲
دانلود و حذف تاریخچه جستجو در گوگل

جام جم کلیک: تا به حال به این فکر کرده‌اید که 4 سال پیش در موتور جستجوی گوگل چه مواردی را جستجو کرده‌اید؟ اگر این موارد را به یاد ندارید، با امر چندان غیرعادی و عجیبی روبرو نیستید ولی باید بدانید که گوگل تمامی این موارد را برای شما به خاطر سپرده است. شاید شما در طول این مدت اقدام به تعویض سیستم کامپیوتر و یا تلفن همراه خود کرده باشید ولی اگر یک حساب کاربری گوگل داشته باشید (به‌عنوان مثال حساب پست الکترونیکی جی‌میل) آنگاه گوگل تمامی حرکات شما را بدون توجه به سیستم میزبان شما، در قالب یک حافظه دائمی نگاه داشته است.

در امکاناتی که موتور جستجوی گوگل به شما ارائه می‌کند می‌توانید این سابقه را مشاهده کرده و حتی برای حذف کردن آن اقدام کنید. مسلما هریک از ما با مشاهده تاریخچه جستجوهای چند سال اخیر خود ممکن است با احساساتی عجیب مانند شرمندگی بابت جستجو برای یک امر پیش پا افتاده و تعجب از بابت جستجوی مواردی خاص که آن‌ها را به‌ خاطر نداریم روبرو شویم. گوگل برای ما این امکان را فراهم کرده است که علاوه بر مشاهده تاریخچه جستجوی خود در این موتور جستجو، این تاریخچه را به طور کامل پاک کنیم.

برای دستیابی به تاریخچه جستجوهای خود می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و با وارد شدن به حساب گوگلی خود وارد صفحه تاریخچه جستجو شوید، در ادامه و با کلیک کردن بر روی گزینه تنظیمات که در سمت راست صفحه و به شکل یک چرخ‌دنده قابل رویت است، نوار جدیدی برای شما باز می‌شود که با کلیک بر روی گزینه Download خواهید توانست تا تاریخچه جستجوی وب خود را بر روی سیستم خود دریافت کنید.

https://history.google.com

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها