مدتی پیش مایکروسافت نسخه پیش نمایش فنی سیستم عامل ویندوز ۱۰ را برای گوشی‌های هوشمند لومیا ۵۲۰/۵۲۱ و ۵۲۵ منتشر کرد. این سه مدل در واقع ضعیف‌ترین لومیاهای مجهز به ویندوز ۸ هستند که تنها ۵۱۲ مگابایت رم دارند.
کد خبر: ۷۹۰۱۵۴
گوشی لومیا ۵۲۰ یا ۵۲۵ خود را به زندگی بازگردانید

به گزارش جام جم کلیک: فرآیند آپدیت برای نخستین کاربران بدون مشکل پیش رفت اما مشکل زمانی به‌وجود آمد که قصد بازگشت به ویندوز ۸.۱ را داشتند. به‌نظر می‌رسد بسیاری از کاربران این سه مدل که تمایل نداشتند از نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ استفاده کنند و قصد بازگشت به نسخه ۸.۱ را داشتند باعث شدند تا گوشی اصطلاحا بریک شود. برخی از گوشی‌ها بر روی لوگوی قرمز رنگ نوکیا ثابت ماندند و برخی دیگر نیز با صفحه نمایشی کاملا خاموش مواجه شدند.

مایکروسافت یک ابزار مخصوص ریکاوری برای سیستم عامل ویندوز فون ارائه داده که گوشی‌های بریک شده را نجات می‌دهد. متاسفانه این ابزار برای گوشی‌های لومیا سری ۵ جواب نداده و حالا مایکروسافت نسخه‌ای جدید از این ابزار را برای کمک به کاربرانی که گوشی ۵۲۰،۵۲۱ یا ۵۲۵ خود را بریک کرده‌اند، منتشر کرده است.

براساس گفته مایکروسافت، مشکل اصلی مربوط به حجم و سرعت اطلاعات در حال نوشتن می‌باشد، به همین دلیل این شرکت حجم فایل‌ ایمیج و سرعت نوشتن آنها را کاهش داده است. البته مایکروسافت هیچ قولی مبنی بر رفع تمام مشکلات برای گوشی‌های لومیا سری ۵۲ نداده اما به‌نظر می‌رسد در اکثر موارد که لوگوی قرمز نوکیا و صفحه مشکلی نمایش داده یم‌شود، مشکل را برطرف کند.

مایکروسافت همچنان در حال تلاش برای رفع کامل مشکل دستگاه‌های بریک شده است. به همین دلیل آپدیت ویندوز ۱۰ پیش نمایش متوقف شده تا این مشکل برطرف شود. شما می‌توانید نسخه ۱.۲.۴ ابزار ریکاوری ویندوز را از این لینک دانلود نمایید.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها