در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های خرید اینترنتی، ویکی‌پدیا و حتی جستجوی تصاویر سایت گوگل، هنگامی که قرار است تصویری برای شما نمایش داده شود، نسخه‌ کوچک تصویر به‌نمایش درآمده و چنانچه روی آن کلیک کنید، تصویر بزرگ‌تر برای شما نمایش داده می‌شود.
کد خبر: ۷۸۹۸۴۸
بزرگ‌نمایی تصاویر، بدون کلیک

تابه‌حال به فکر نمایش خودکار نسخه‌ بزرگ‌تر این تصاویر بوده‌اید؟ به‌عنوان مثال فرض کنید هنگامی که در بخش تصاویر گوگل جستجویی را انجام می‌دهید، به‌جای آن‌که روی هر تصویر کلیک کنید تا در اندازه‌ بزرگ‌تر نمایش داده شود، با حرکت نشانگر ماوس روی تصویر کوچک، نسخه‌ بزرگ آن را نیز مشاهده کنید. اگر همین حالا به فکر استفاده از این قابلیت افتاده‌اید یا چنانچه پیشتر ‌دنبال روشی برای اجرای این قابلیت بوده‌اید، افزونه‌ Imagus را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نام افزونه: Imagus
مرورگر: فایرفاکس، کروم

این افزونه با قابلیت نصب روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم شما را قادر می‌کند با مشخص کردن تنظیمات دلخواه خود، تصاویر بزرگ لینک شده به تصاویر کوچک را در شرایط مختلف بارگذاری کرده و بدون نیاز به کلیک و باز کردن صفحات وب جدید، نسخه‌های اصلی تصاویر را ببینید. قابلیت‌هایی همچون ذخیره و چرخش تصاویر نیز از امکاناتی است که این افزونه در اختیار شما قرار می‌دهد. (لینک‌ها حساس به حروف کوچک و بزرگ)

Firefox: http://goo.gl/iRgmib

Chrome: http://goo.gl/Fwoaaw

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها