اطلاعاتی که روی یک سایت روسی منتشر شده، حاکی است که بازی در دست تولید Square Enix که مدتی است با ادا و اطوارهایش گیمرها را مشتاق نگه داشته، قسمتی جدید از سری Deus Ex با نام Mankind Divided است.
کد خبر: ۷۸۹۸۴۲
درز اطلاعات مربوط به Deus Ex: Mankind Divided

تصاویر منتشر شده حاکی از حضور قهرمان Human Revolution، یعنی آدام جنسن در این قسمت است. طبق آنچه از ترجمه‌ گوگل برمی‌آید، قسمت جدید با هوش مصنوعی بهبود یافته و دشمنان جدید به بازار خواهند آمد و داستان HR را دنبال می‌کنند. البته خبری از ایمپورت فایل ذخیره‌ بازی نخواهد بود.

براساس خبر گیم اینفورمر که قرار است گزارشی کامل از این بازی به چاپ برساند، وقایع بازی دو سال پس از HR رخ می‌دهد. آدام جنسن در نقش مامور نیرویی ویژه با حمایت اینترپل بازمی‌گردد و تروریست‌ها را تعقیب می‌کند.

اسپایدر، بازی تکنومنسر را معرفی کرد

استودیوی اسپایدر در تولید بازی‌های نقش‌آفرین به پای ابرقدرت‌های این عرصه، مانند بایووِر یا بلیزارد نمی‌رسد، اما به یمن جاه‌طلبی‌ها و ساختارشکنی‌های سازندگانش، بازی‌ها آن لطف خاص خود را دارد. کسانی که بازی Bound By Flame را تجربه کرده‌اند، با حال و هوای بازی‌های این استودیو آشنایی دارند. بازی بعدی اسپایدر، دنباله‌ای خواهد بود بر بازی Mars: War Logs که پیش از این با استقبال نسبی روبه‌رو شده بود. محل وقوع داستان سیاره‌ مریخ است و ماجرا حول کشمکشی موسوم به «جنگ آب» می‌گذرد. از مکانیک‌های تعبیه شده در بازی، به مکالمه‌های پویا، ساخت سلاح، پنج پایان مجزا، سه سبک مبارزه و قهرمانی اشاره شده که در بازی با نیروی برق مهارت دارد. تکنومنسر سال 2016 به بازار می‌آید.

ساخت تاریخچه‌ مستند از GTA

شبکه BBC در حال کار روی یک درام ـ مستند است که در آن به زندگی و فعالیت خالقان و توسعه‌دهندگان سری بازی‌های GTA پرداخته خواهد شد. دنیل ردکلیف، ستاره‌ سری فیلم‌های هری پاتر قرار است در این مجموعه نقش بنیانگذار راکستار، سم هاوزر را بازی کند. بر این اساس می‌توان گفت پول زیادی خرج این مجموعه می‌شود. این در حالی است که تعدادی از خالقان اصلی این سری نگرانی‌هایی را مبنی بر نزدیک نبودن این مجموعه به حقیقت ابراز داشته‌اند. قطعا این مجموعه تلویزیونی هم مانند دیگر کارهای راکستار با حواشی خاص خودش همراه خواهد بود.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها