گوگل خیال کاربران سیستم پرداخت دیجیتالی خود را راحت می‌کند

پوشش کامل بیمه برای کیف‌ پول دیجیتالی گوگل

شرکت گوگل اعلام کرد که کیف‌ پول دیجیتالی این شرکت شامل یک بسته بیمه کامل از سوی گوگل خواهد بود و در صورت وقوع هرگونه بحران و کسر مبلغ از حساب کاربران که گوگل مقصر آن باشد، تمامی ضرر فرد توسط بیمه پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۹۷۱۲
پوشش کامل بیمه برای کیف‌ پول دیجیتالی گوگل

جام جم کلیک: یکی از نگرانی‌های انسان‌های عصر مدرن این است که ساختارهای پرداختی در حال تغییر هستند و از محیط فیزیکی و نسبتا امنی که به آن عادت کرده‌ایم، به سوی محیطی مجازی پیش می‌روند که امنیت آن هر روز پایین‌تر از روزهای پیش به‌نظر می‌رسد. در میان تمامی سیستم‌های پرداخت، ساختارهایی مانند مشکلات نرم‌افزاری، هک شدن سیستم‌های مبدا، شنود اینترنتی و ... می‌تواند موجب شود تا مبالغی از حساب کاربران سیستم‌های پرداخت اینترنتی کم شود و به همین دلیل نیز بسیاری از افراد سنتی، هنوز در برابر پرداخت آنلاین، مقاومت نشان می‌دهند.

گوگل برای جلب اعتماد این دسته از افراد و ایجاد اطمینان خاطر برای سایر افراد حاضر در دنیای پرداخت دیجیتالی امروز اعلام کرده است که درصوتی که کاربران از سیستم کیف پول الکترونیکی گوگل استفاده کنند، تحت پوشش کامل بیمه قرار خواهند گرفت که این امر می‌تواند در مقایسه با رقبا، یک مزیت بسیار بزرگ برای کیف پول گوگل باشد.

البته سایر رقبا نیز بدون امکانات ویژه نیستند و برای نمونه، سیستم پرداخت آنلاین پی‌پل، به ساختار ضد کلاه‌برداری مجهز است ولی مزیت اصلی ساختاری که شرکت گوگل ارائه کرده است را باید آسانی روند کاری دانست. برای مثال، استفاده از امکان ضد کلاه‌برداری پی‌پل نیاز به حضور در دادگاه و اثبات وقوع کلاه‌برداری خواهد داشت ولی سیستم بیمه کیف‌پول گوگل را می‌توان بدون نیاز به طی کردن فرایند اداری بسیار پیچیده و تنها با مراجعه به دفاتر بیمه مورد نظر، استفاده کرد. شایان ذکر است که این بیمه به‌صورت کامل مشکلات احتمالی رخ داده از سوی شرکت گوگل را پوشش خواهد داد و حتی اگر سرورهای گوگل، به‌طور کامل هک شوند، بازهم امنیت دارایی شما تضمین شده است.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها