هفته پیش اپل با فاصله کوتاهی از ارائه به‌روزرسانی قبلی، نسخه جدیدی از آی‌.او.‌اس جدید موسوم به 3.8 را منتشر کرد. طبق رسم سابق، این به‌روزرسانی برای آیفون 4 اس تا 6 پلاس و همچنین تمام مدل‌های آیپد و نسل پنجم آیپاد ارائه شده است.
کد خبر: ۷۸۹۶۸۹
اپل با «آی‌فوتو» خداحافظی کرد

به گفته اپل در این به‌روزرسانی جدید، عملکرد سیستم‌ عامل بهبود یافته، سرعت لود اپ‌ها بهتر شده، تغییراتی در بخش پیام‌ها، وای-‌فای، کنترل سنتر، تب‌های سافاری و کیبوردهای ثالث داده شده است، اما قابل مشاهده‌ترین تغییر، شکلک‌های کیبورد است و بیش از 300 شکلک (اموجی) اضافه شده است. اموجی‌های جدید بسیار خبرساز شده‌اند، زیرا کاربرانی که نسخه 3.8 را روی دستگاه خود نداشته باشند، به‌ جای شکلک‌های متداول، شکلک‌های عجیب و غریبی روی دستگاهشان دریافت می‌کنند.

غیر از آپدیت آی‌.او.‌اس، اپل به‌روزرسانی سیستم‌عامل، رایانه‌هایش را نیز منتشر کرده و آن را به نسخه 3 و01و01 ارتقا داده است. در این به‌روزرسانی بزرگ‌ترین تغییر قابل مشاهده اپ Photos است که محیط کاربری‌ آن شبیه نسخه آیفون و آیپد شده و به‌آسانی امکان انتقال تصاویر را از آی‌دیوایس به مک ممکن می‌کند، ضمن این‌ که یکپارچه‌سازی با آی‌کلاود بخوبی حفظ شده است.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها