سرانجام پس از مدت‌ها آفیس برای ویندوزفون عرضه خواهد شد

خبری خوش برای ویندوزفونی‌ها

شرکت مایکروسافت 6 ماه پس از عرضه آفیس برای iOS اعلام کرد که این نرم‌افزار کاربردی و مفید را در پایان ماه جاری میلادی برای ویندوزفون نیز عرضه خواهد کرد.
کد خبر: ۷۸۸۹۷۵
خبری خوش برای ویندوزفونی‌ها

جام جم کلیک: ماجرای برخی از امکانات بر روی ویندوز 10 نسخه تلفن‌های همراه هوشمند، به شدت شبیه به ضرب‌المثل کوزه‌گر از کوزه شکسته آب می‌خورد به‌نظر می‌رسد زیرا مایکروسافت با تغییر ساختار خود در دوران نادلا، امکانات بسیاری را برای شرکت‌های دیگر مهیا ساخته است که هنوز برخی از این امکانات بر روی سیستم‌ عامل همراه این شرکت اعمال نشده‌اند. برای نمونه می‌توان به معرفی بسته کامل آفیس بر روی iOS اشاره کرد که تقریبا شش ماه پیش به انجام رسید ولی در طول این مدت خبری از عرضه یک بسته کامل آفیس بر روی ویندوز 10 نسخه همراه یا اصطلاحا ویندوزفون نبود.

سرانجام خبری خوش در این زمینه در بلاگ خبری مایکروسافت منتشر شد، جرد اسپاتارو به عنوان مدیر پروژه آفیس اعلام کرد که در پایان ماه جاری میلادی یعنی دقیقا 12 روز دیگر شاهد عرضه نسخه کاملی از آفیس برای ویندوز 10 نسخه همراه خواهیم بود که این بسته آفیس شامل نسخه کاملی از نرم‌افزارهای محبوبی مانند ورد، اکسل و پاورپوینت است.

اسپاتارو در این متن نوشته است:

«تیم ما بر روی ساخت یک نسخه ویژه از آفیس برای تبلت‌ها و تلفن‌های همراه هوشمند تمرکز کرده بودند تا بتوانند مزایای اعمال سریع و آنی تغییرات، زاویه دید بهینه برای کاربران و ایجاد فایل‌های جدید را برای این دستگاه‌ها به ارمغان بیاورند. مزایای کاربری آفیس در تلفن‌های همراه هوشمند ویندوزی به نحوی طراحی شده است که همه اجزای آن کوچک‌تر از نسخه اصلی باشند و بتوان تنها با کمک انگشت شصت و با کمترین دردسر ممکن به کنترل کامل و کارکردن با نرم‌افزار پرداخت.»

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها