این امکان گوگل می‌تواند برای این شرکت و تک‌تک کاربران مفید باشد

دانلود و حذف تاریخچه جستجو در گوگل

این امکان ویژه به زودی به اندروید افزوده خواهد شد

قابلیتی خارق‌العاده برای اندروید در راه است

شرکت گوگل در برنامه‌های خود برای اندروید قصد دارد تا به کاربران اجازه بدهد که بتوانند در جستجوی محتوا، اطلاعات را از روی نرم‌افزارهایی که بر روی دستگاهشان نصب نشده است نیز جستجو کنند.
کد خبر: ۷۸۸۸۲۴
قابلیتی خارق‌العاده برای اندروید در راه است

جام جم کلیک: سیستم‌های عامل همراه تقریبا از نظر پوسته ظاهری به حدی شبیه به هم عمل می‌کنند که عملا نمی‌توان از نظر ظاهر یک سیستم‌ عامل همراه برای جذب مشتری اقدام کرد و به علت علم پایین بسیاری از کاربران، معماری خاص و نیرومند سیستم‌ عامل نیز نمی‌تواند برای کاربران جذاب باشد (برای نمونه ویندوزفون با داشتن یکی از بهترین معماری‌های ساختار سیستم‌عامل، محبوبیت چندان بالایی ندارد) و باید امکانات متفاوتی را برای کاربران تامین کرد تا به سوی یک سیستم‌ عامل خاص جذب شوند.

در میان این بازار رقابتی، اندروید به فکر تغییراتی افتاده است که می‌تواند برای هر کاربری جذاب باشد. در حال حاضر سیستم‌های جستجوی محتوا در تلفن‌های اندرویدی به اندازه‌ای پیشرفت داشته‌اند که می‌توان انتظار داشت تقریبا هر فایلی در سیستم شما توسط آن‌ها قابل جستجو باشند ولی گوگل به این امر بسنده نکرده است و به سراغ پیشرفت ساختار جستجوی خود رفته است. در این پروژه گوگل به زودی به کاربران خود اجازه خواهد داد تا با دستگاه‌های اندرویدی به یک نوع خاص از جستجو دسترسی داشته باشند که علاوه بر محتوای تلفن همراه هوشمند آن‌ها، محتوای نرم‌افزارهایی که بر روی دستگاه فرد نصب نشده است را نیز جستجو کنند.

برای نمونه وقتی شما نام یک رستوران را در تلفن همراه یا تبلت اندرویدی خود جستجو می‌کنید، این ساختار جدید به شما نرم‌افزارهایی که نام این رستوران را در لیست آدرس‌های خود دارند را نیز پیشنهاد می‌کند و به این ترتیب می‌تواند بیش‌ازپیش برای نصب نرم‌افزارها بر روی دستگاه خود به صورت گزینشی عمل کنید. البته هنوز زمان دقیق اعمال این قابلیت توسط گوگل اعلام نشده است.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها