نگهداری کودک آن هم در این عصر و زمان اصلا کار راحت و آسانی‌ نیست، دغدغه‌های کار و زندگی‌ از یک طرف و برآورده کردن نیازهای کودک از طرف دیگر، خود امری بسیار سخت و دشوار است، آنقدر که ممکن است شما وقت کافی‌ برای گذراندن ساعتی با کودک را نداشته باشید و یا نتوانید به درستی‌ از کودک خود مراقبت کنید.
کد خبر: ۷۸۸۷۷۱
مراقبت هوشمندانه از کودک

جام جم کلیک: بهترین ابزاری که اخیراً برای سهولت در امر نگهداری از کودک طراحی و ساخته شده است، گجتی با نام EVOZ است. این گجت تا بحال به عنوان کامل‌ترین وسیله مراقبتی از کودک شناخته شده است. با قرار گرفتن این گجت در اتاق کودک می توانید: تصاویری با کیفیت HD دریافت کنید، دمای اتاق را اندازه‌گیری کنید، از لحظات به یادماندنی و خاص کودک عکس بگیرید، از آن به عنوان چراغ خواب کودک استفاده کنید، با کودک خود صحبت کنید و غیره.

با استفاده از نرم‌افزار رایگان این دستگاه می‌توانید از طریق وای-فای به EVOZ وصل شوید و دستورهای متعددی برای گجت ارسال کنید. اگر در سر کار هستید و نمی توانید لحظه به لحظه کودک خود را زیر نظر داشته باشید، می توانید EVOZ را در حالتی قرار دهید تا در صورتی‌ که کودک گریه کند، دستگاه شما را مطلع سازد و سپس اقدامات لازم را انجام دهید.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها