به نظر می‌رسد که توییتر با دریافت پول به توسعه یک پیام نژادپرستانه کمک کرده است

رسوایی در توییتر: دریافت پول برای انتشار پیام نژادپرستانه

با میرکت، رخدادهای مهم را به‌صورت زنده روی اندروید مشاهده کنید

نخستین نرم‌افزار پخش زنده در اندروید

پس از مدتی رقابت بین شرکت‌های میرکت (Meerkat) و توییتر، سرانجام شرکت میرکت نخستین نرم‌افزار پخش زنده بر روی اندروید را برای تست بتا عرضه کرد.
کد خبر: ۷۸۸۶۸۹
نخستین نرم‌افزار پخش زنده در اندروید

جام جم کلیک: شرکت‌های زیادی برای به دست آوردن حق مالکیت نرم‌افزاری به ساخت برنامه‌های پخش کننده تصاویر زنده بر روی تلفن‌های همراه دست زده‌اند و در این میان دو نام که از سایر محصولات بالاتر قرار گرفته‌اند را باید میرکت و Periscope دانست که البته نرم‌افزار دوم متعلق به توییتر است. هر دوی این موارد بر روی سیستم عامل همراه شرکت اپل یعنی iOS عرضه شده‌اند و استفاده از آن‌ها بر روی آیفون و آیپد به سادگی ممکن است ولی بازار اندورید در این رده تا حدی بکر به نظر می‌رسید.

به همین دلیل نیز رقابت برای عرضه نرم‌افزارهای استریم آنلاین بر روی اندروید آغاز شد و هر دو شرکت در تلاش بودند تا محصول نهایی خود را با سرعت بیشتری نسبت به رقیب مستقیم خود به بازار نرم‌افزاری اندروید روانه سازند ولی سرانجام این میرکت بود که موفق شد تا نرم‌افزار خود را بر روی سیستم‌ عامل گوگل آماده ساخته و در این مرحله از رقابت از رقیب خود پیشی بگیرد.

البته این نرم‌افزار هنوز در مرحله تست بتا قرار دارد و بسیاری از افراد می‌توانند از آن برای ایرادیابی استفاده کرده و گزارش ایرادهای یافته شده را به شرکت سازنده ارسال کنند تا پس از رفع ایرادهای اصلی، شاهد عرضه نسخه نهایی آن برای تمامی کاربران باشیم.

شایان ذکر است که این سیستم‌های استریم آنلاین با نرم‌افزارهای استریم تلویزیونی (مانند نسخه‌های پخش تلویزیون ملی ایران) متفاوت است و محتوای آن به صورت اختصاصی برای این نرم‌افزارها تهیه می‌شود و همگی به پخش رخدادهای مهم به صورت زنده مربوط خواهند بود.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها