شرکت آلکاتل در آستانه عرضه یکی از عجیب‌ترین همراه‌های اندرویدی تاریخ است زیرا دارندگان این محصول می‌توانند از آن به‌صورت سر و ته نیز استفاده کنند.
کد خبر: ۷۸۶۲۰۵
بی‌مصرف‌ترین قابلیت تاریخ در تلفن همراه آلکاتل

جام جم کلیک: چندی پیش بود که شرکت آلکاتل اعلام کرد که در حال کار کردن بر روی یک پروژه ویژه از محصولات اندرویدی است که می‌توان از آن به روش‌های مختلفی استفاده کرد. این موضوع مدتی پس از آن با معرفی اولیه محصولی به نام OneTouch Idol 3 به تائید و رسمیت رسید ولی زمان عرضه این تلفن همراه هوشمند اندرویدی مشخص نشده بود.

سرانجام شرکت آلکاتل اعلام کرد که از 11 روز دیگر برای پیش‌فروش این تلفن همراه اقدام خواهد کرد و مشتریان این محصول می‌توانند برای پیش‌خرید کردن آن از روز دوم اردیبهشت اقدام کنند. این محصول با برچسب قیمت 249 دلار به بازار عرضه شده شده است که بر اساس گزارش‌هایی که از شرکت الکاتل به گوش می‌رسد، پیش‌فروش این مدل حداقل 30 دلار از نسخه اصلی آن ارزان‌تر خواهد بود.

اما قابلیت ویژه این تلفن همراه هوشمند چیست؟ کاربران این دستگاه حتی اگر آن را سر و ته در دست بگیرند (یعنی قسمت میکروفون را در کنار گوش خود گرفته و بلنگو را در کنار دهان قرار بدهند) بازهم قابلیت استفاده از این محصول را بدون مشکل و دردسر خواهند داشت. این قابلیت به‌طور واضحی عجیب و غیرضروری است ولی مسلما مخاطبین خاص خود را خواد داشت. این دستگاه در دو مدل 4.7 و 5.5 اینچی به بازار مصرف عرضه خواهد شد که پیش‌فروش یاد شده تنها برای نسخه 5.5 اینچی آن اعمال شده است.

سایر مشخصات سخت‌افزاری این تلفن همراه عبارتند از:

پردازنده: 8 هسته‌ای- اسنپ دراگون 610

دوربین: 13 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل دوربین جلو

حافظه داخلی: 16 گیگابایت با قابلیت افزایش تا 128 گیگابایت

سیستم عامل: اندروید 5

البته نباید فراموش کرد که نیاز به چنین قابلیتی در دستگاه‌های هوشمند خمیده سامسونگ (سری اج) به خوبی احساس می‌شود چرا که کاربران چپ‌دست این دستگاه‌ها نمی‌توانند از لبه‌ی خمیده تعبیه شده در سمت راست دستگاه به‌خوبی استفاده کنند و چنین قابلیتی می‌تواند به آنها کمک کند تا تلفن همراه را وارونه در دست گرفته و به این ترتیب لبه‌ی آن به سمت چپ منتقل شود!

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
۰
۰
چه چیزا...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها