اواخر تیر یا اوایل مرداد ویندوز 10 می‌آید

AMD تاریخ انتشار نسخه نهایی ویندوز ۱۰ را لو داد

ویندوز 10 هنوز عرضه نشده، دارای بسته به‌روزرسانی شد

سنگ قرمز، نخستین بسته به‌روزرسانی وبندوز 10

شرکت مایکروسافت در طول سال آینده میلادی برای عرضه دو بسته‌ به‌روزرسانی برای سیستم‌ عامل در آستانه عرضه خود اقدام خواهد کرد و این دو بسته با نام رداستون روانه کامپیوترها خواهند شد.
کد خبر: ۷۸۶۰۱۱
سنگ قرمز، نخستین بسته به‌روزرسانی وبندوز 10

جام جم کلیک: ماجرای عرضه ویندوز‌های مایکروسافت از زمان همه‌گیر شدن شبکه اینترنت به شکل یک داستان تکراری درآمده است و همه می‌دانند که این شرکت در نخستین گام سیستم عامل خود را به بازار معرفی کرده و دقیقا چند ماه پس از آن برای عرضه یک یا دو بسته به‌روزرسانی با نام‌هایی دهان‌ پرکن اقدام خواهد کرد که شامل رفع ایرادهای کشف شده در طول این مدت و همچنین مزایایی جدید خواهند بود.

ظاهرا این قاعده درباره ویندوز 10 نیز صادق خواهد بود زیرا یک وب‌سایت با سابقه در زمینه افشای اطلاعات مایکروسافت در زمان پیش از اعلام رسمی آن، مدعی شده است که به اطلاعاتی دست یافته که نشان از عرضه دو بسته به‌روزرسانی برای ویندوز 10 دارند. این دو بسته قرار است تا در ماه‌های ژوئیه و اکتبر سال آینده میلادی یعنی برابر با ماه‌های خرداد و مهر سال 1395، به مصرف کنندگان ارائه شوند.

این وب‌سایت که Neowin نام دارد اعلام کرده است که این بسته‌های به‌روزرسانی با نام رداستون (Redstone) عرضه خواهند شد و دلیل اصلی عرضه آن‌ها نیز برقراری شرایط ایده‌آل برای گروهی از دستگاه‌های خاص و فاقد امکان استفاده از ویندوز 10 است تا بتوانند از این سیستم‌ عامل استفاده کنند.

شایان ذکر است که تماس‌های برقرار شده با مایکروسافت در این زمینه با پاسخی مشکوک روبرو شده‌اند و مایکروسافت این خبر را تکذیب نکرده است ولی اعلام کرده است که در این باره نظری ندارد. از جمله اخرین مواردی که وب‌سایت Neowin به درستی درباره مایکروسافت پیش‌بینی کرده‌ بود، ماجرای خرید بازی ماینکرفت بود که در آن زمان نیز شرایط اعلام خبر و عکس‌العمل‌ها درست مانند وضعیت فعلی بود.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها