پرچمدار جدید سامسونگ یک کابوس برای تعمیرکاران خواهد بود

تعمیر گلکسی اس 6 اج بسیار دشوار است

گروه iFix به‌عنوان منتقدان ویژه تلفن همراه در زمینه تخصصی تعمیرات با بررسی تلفن همراه گلکسی اس 6 اج به این محصول امتیاز تعمیرپذیری 3 از 10 را داده‌اند.
کد خبر: ۷۸۵۶۱۹
تعمیر گلکسی اس 6 اج بسیار دشوار است

جام جم کلیک: پرچمداران جدید شرکت سامسونگ شاید از نظر سخت‌افزاری برای هر فرد دوست‌دار فناوری هیجان‌انگیز باشد ولی این امر دلیل نمی‌شود که این محصول از تمامی جهات با قدرت بسیار بالایی همراه باشد. گروهی به نام iFIX در شبکه اینترنت فعالیت دارند که کار اصلی آن‌ها بررسی شرایط محصولات مختلف ارائه شده از نظر قابلیت تعمیرپذیری محصول است و به همین دلیل نیز به‌صورت طبیعی، پرچمداران جدید سامسونگ از آزمایشگاه‌های iFIX سر درآورده‌اند.

در آزمایش انجام شده بر روی گلکسی اس 6 اج مشخص شد که این تلفن همراه هوشمند برای تعمیرکاران به یک کابوس بدل خواهد شد زیرا در تولید آن از حجم بسیار زیادی از چسب‌کاری استفاده شده است. مهم‌ترین بخش‌هایی که به‌صورت مستقیم با چسب بر روی این دستگاه جای‌گذاری شده‌اند، روکش شیشه‌ای پشت این مدل و باتری آن هستند.

روکش شیشه‌ای پشت این دستگاه به‌نحوی چسب‌کاری شده است که درصورتی که بخواهید آن را جدا کنید به احتمال بالای 90 درصد شاهد شکستن آن خواهید بود. همچنین جای قرارگیری باتری این مدل نیز تغییر پیدا کرده است و باتری این دستگاه به‌طور مستقیم به قسمت پشتی مادربورد چسبیده است که این امر تعمیر این تلفن همراه را به شدت دشوار خواهد کرد.

در نهایت امتیازی که این وب‌سایت به قابلیت تعمیرپذیری گلکسی اس 6 اج داده است برابر با 3 از 10 است که در رده ضعیف طبقه‌بندی می‌شود. به‌نظر می‌رسد که نمایشگر خمیده این مدل نیز به نحوی باشد که عمر مفید آن در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار به‌شدت کمتر باشد و بنا به گزارش iFix نباید انتظار داشت که گلکسی اس 6 اج به‌عنوان یک همراه بادوام برای مدت زمان طولانی همراه شما باشد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
۰
۰
مرسی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها