اگر آیفون در سال 1985 تولید می‌شد، چه شکلی بود؟

تصاویری از آیفون در سال 1985

این لپ‌تاپ پس از بسته شدن کاملا به شکل یک کتاب درمی‌آید

لپ‌تاپی به شکل یک کتاب

گروهی از طراحان خوش‌ذوق با تغییر پوشش لپ‌تاپ‌های سری مک‌‌بوک پرو شرکت اپل، آن‌ها را به شکل یک کتاب درآورده‌اند.
کد خبر: ۷۸۵۶۱۳
لپ‌تاپی به شکل یک کتاب

جام جم کلیک: شرکت اپل همواره مشتریان ویژه خود را برای هریک از محصولاتش داشته است و در این میان این نوع خاص از علاقه و وفاداری در میان مشتریان این شرکت موجب شده است تا بسیاری از شرکت‌ها با استفاده از محصولات اپل به ساخت محصولات جانبی و یا لوازم تکمیلی دست بزنند و عملا بازار لوازم جانبی محصولات اپل به اندازه بازار محصولات اصلی این شرکت داغ است.

گروهی از طراحان خوش‌ذوق با ترکیب کردن لپ‌تاپ‌های سری مک ‌بوک پرو با شکل یک کتاب موفق شده‌اند تا ظاهر این محصولات را با تغییری بنیادی روبرو کنند. این لپ‌تاپ‌ها در پوسته خارجی خود به شکل جلد یک کتاب هستند و با بسته شدن در لپ‌تاپ، می‌توان به کمک زیپی که دور تا دور آن را پوشانده است، لپ‌تاپ را کاملا مانند یک کتاب عادی در دست گرفت.

اما این لپ‌تاپ به‌ چه دردی می‌خورد؟ نخستین مورد برای استفاده از این‌گونه از طراحی‌ها را می‌توان جنبه زیبایی آن‌ها دانست ولی این محصول علاوه بر زیبایی می‌تواند کاربری‌های دیگری نیز داشته باشد، نخست اینکه می‌توان از آن در جلسات و یا کلاس‌های درس به‌نحوی استفاده کرد که کسی به‌آسانی متوجه کارکردن صاحب دستگاه با یک لپ‌تاپ نشود و دوم اینکه اگر زیپ این مک بوک پرو را ببندید و آن را مانند یک کتاب 650 گرمی به دست بگیرید، از شر دزدان در امان خواهید بود زیرا تا به‌حال هیچ‌یک از ما کسی را ندیده‌ایم که یک کتاب را از دست یک عابر بدزدد.

لپ‌تاپ کتابی برای دو مدل مک بوک پرو 13 و 15 اینچی قابل سفارش است و قیمت آن تنها 80 دلار اعلام شده است.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها