معرفی نرم‌افزار ExpanDrive

دسترسی سریع به ابری‌ها

روزبه‌روز سرویس‌های ذخیره‌ساز ابری بیشتر می‌شوند و نیاز کاربران به دسترسی به اطلاعات موردنظر در دستگاه‌های مختلف همچون رایانه، تلفن‌همراه و تبلت موجب می‌شود اطلاعات خود را در این سرویس‌ها ذخیره کنند.
کد خبر: ۷۸۵۰۱۲
دسترسی سریع به ابری‌ها

همان‌طور که می‌دانید دسترسی به اطلاعات ذخیره شده در سرویس‌های ابری همانند وان‌درایو، گوگل‌درایو و دراپ‌باکس به وسیله نرم‌افزارهای اختصاصی آنها و سرویس‌های تحت وب امکان‌پذیر است، اما این دسترسی کمی دشوار و وقت‌گیر است، بویژه اگر بخواهید به‌طور مرتب به فایل‌های ذخیره شده در سرویس‌های ابری خود دسترسی داشته باشید.

دوست دارید دسترسی به فضاهای ابری همچون دسترسی به اطلاعات ذخیره شده روی هارد‌دیسک رایانه برای شما آسان شود؟ نرم‌افزار ExpanDrive به‌همین‌منظور طراحی شده است. به‌کمک این نرم‌افزار می‌توانید براحتی از فایل‌های ذخیره شده در فضاهای آنلاین ابری استفاده کنید تا دسترسی به این اطلاعات نیز مانند دسترسی به دیگر درایوهای هارد‌دیسک شما از فایندر در مک یا اکسپلورر در ویندوز امکان‌پذیر باشد. از دیگر ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این نرم‌افزار پشتیبانی از تمام برنامه‌هایی است که در ویندوز یا مک استفاده می‌کنید. به‌این‌ترتیب می‌توانید براحتی اطلاعات ذخیره شده در فضاهای ابری را در برنامه‌های موردنظر فراخوانی کرده یا هنگام ذخیره اطلاعات جدید، مسیر فضاهای ابری را برای ذخیره‌سازی انتخاب کنید.

پس از نصب این نرم‌افزار می‌توانید برای هریک از کاربری‌های خود در سرویس‌های مختلف ابری، یک درایو جدید ایجاد کنید که این درایو همچون دیگر درایوهای هارد‌دیسک شما اطلاعات ذخیره شده در خود را به‌نمایش درآورده و قابلیت حذف، کپی، انتقال و ویرایش آنها را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

از دیگر امکانات این برنامه آپلود سریع و چندبخشی فایل‌ها روی فضاهای ابری است که شما را قادر می‌کند بدون اتلاف وقت، اطلاعات جدید را در سرویس‌های ابری موردنظر آپلود کنید. نرم‌افزار ExpanDrive با قابلیت استفاده در سیستم‌عامل ویندوز و مک و پشتیبانی از ده‌ها سرویس ذخیره‌ساز ابری و سرورهای اف‌.تی‌.پی و اس‌.اف.‌تی.‌پی از لینک زیر قابل دانلود است:

http://direct.expandrive.com/expandrive/download

کلیک ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها