چگونه از اینترنت موبایل روی کامپیوتر استفاده کنیم؟

اینتـرنت اشتراکـی

در چند شماره قبل اطلاعاتی درباره‌ Tethering در اختیار شما قرار دادیم و روش استفاده از این قابلیت در دستگاه‌های مجهز به اندروید را شرح دادیم. همان‌ طور که پیشتر نیز توضیح دادیم، اگر دوست دارید آیفون مجهز به سیستم‌ عامل آی.او.اس را نیز به یک سرویس‌دهنده اینترنتی برای دیگر دستگاه‌ها تبدیل کنید، می‌توانید از روش ارائه شده در این مطلب کمک بگیرید.
کد خبر: ۷۸۴۵۶۸
اینترنت آیفون خود را به ‌اشتراک بگذاریم

با بهره‌گیری از قابلیت Tethering می‌توانید اینترنت فعال روی سیمکارت را با استفاده از کابل ‌یو‌.اس‌.بی، بلوتوث یا وای‌فای، با دیگر دستگاه‌ها اعم از تلفن همراه، تبلت و رایانه به اشتراک گذاشته و به ‌این ترتیب دستگاه هوشمند خود را به یک سرویس‌دهنده اینترنتی برای دیگر دستگاه‌ها تبدیل کنید.

اگر دوست دارید آیفون مجهز به سیستم‌ عامل آی.او.اس را نیز به یک سرویس‌دهنده اینترنتی برای دیگر دستگاه‌ها تبدیل کنید، می‌توانید از روش زیر کمک بگیرید:

1 ـ پیش از هر چیز مطمئن شوید سرویس اینترنت سیمکارت شما فعال است و از شارژ کافی برای استفاده از دیتای شبکه برخوردارید. همچنین مطمئن شوید تنظیمات استفاده از اینترنت سیمکارت را بدرستی در دستگاه خود وارد کرده‌اید.

2 ـ از فهرست برنامه‌ها روی Settings فشار داده و به بخش Cellular مراجعه کنید.

3 ـ گزینه‌ Cellular Data را فعال کنید و در صورتی‌که سیمکارت شما از شبکه‌ نسل چهارم پشتیبانی می‌کند، گزینه‌ Enable LTE را نیز فعال کنید.

4 ـ با فشار گزینه‌ Settings از بالای سمت چپ پنجره‌ بالا، به صفحه‌ تنظیمات بازگشته و روی Personal Hotspot فشار دهید.

5 ـ با فشار کلید مقابل گزینه‌ Personal Hotspot آن را فعال کنید.

6 ـ یکی از گزینه‌های Turn on Wi-Fi، Bluetooth and USB only را انتخاب کنید.

7 ـ‌ پیشنهاد می‌کنیم گزینه‌ Turn on Wi-Fi را انتخاب کرده و در ادامه با فشار روی Wi-Fi password، رمز اتصال وای‌فای را تغییر دهید.

8 ـ اکنون هر یک از دستگاه‌های مجهز به کارت شبکه وایرلس با جستجوی شبکه‌های وایرلس می‌توانند نقطه اتصال موبایلی شما را مشاهده و با وارد کردن رمز اتصال، به آن متصل شده و از اینترنت استفاده کنند.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها