این کامپیوتر عجیب از جنس بلوک‌های اسباب‌بازی ساخته شده است

عجیب‌ترین کامپیوتر تاریخ از جنس لگو

شاید بتوان این کامپیوتر را عجیب‌ترین کامپیوتر ساخته شده در تاریخ دانست زیرا تقریبا بیشتر بدنه آن از جنس بلوک‌های اسباب بازی لگو ساخته شده است.
کد خبر: ۷۸۴۴۷۲
عجیب‌ترین کامپیوتر تاریخ از جنس لگو

جام جم کلیک: شاید یکی از مواردی که همه ما دوست داشتیم که کامپیوترهایمان به آن مجهز باشند، قابلیت شخصی‌سازی ظاهر کامپیوتر بود ولی این موضوع تقریبا هیچ‌گاه برای ما محقق نگردید زیرا همواره کامپیوترهای خانگی ما در جعبه‌هایی فلزی و با ظاهری یکسان در اختیار ما قرار داشته و امکان تغییر این ظاهر بدون انجام هزینه بالا ممکن نبوده است.

در این میان یک طراح خوش ذوق برای ساخت یک کامپیوتر ویژه اقدام کرده است که می‌توانید تقریبا بدون هزینه‌ای خاص آن را به اشکال متعددی دربیاورید ولی برای این کار باید کودک درون خود را زنده کنید زیرا این دستگاه دارای بدنه‌ای از جنس بلوک‌های اسباب‌بازی لگو یا همان خانه‌سازی‌های دوران کودکی ما است.

البته باید یادآور شویم که مقاومت این بلوک‌ها بسیار بالا خواهد بود و نیازی به نگرانی بابت خرابی زودهنگام آن‌ها نخواهید داشت. این کامپیوتر از نظر سخت‌افزاری نیز بسیار نیرومند به‌نظر می‌رسد. پردازنده این محصول، یک CPU ازنوع دوهسته‌ای Core i3 4360 شرکت اینتل است که این توان پردازشی به‌کمک یک رم 8 گیگابایتی، پشتیبانی می‌شود. همچنین بر روی این دستگاه یک حافظه 120 گیگابایتی از نوع فوق‌سریع SSD قرار گرفته است و در کنار این موارد نیز یک کارت گرافیک HD4600 در این سیستم تعبیه شده است.

این سیستم را می‌توان با قیمتی 1000 دلاری و البته با ترکیب رنگ‌هایی بسیار متنوع و جذاب در اختیار داشت و در صورت نیاز نیز برای تغییر ظاهر آن، به‌صورت شخصی و مستقیم اقدام کرد و حتی در این راه می‌توانید از کودک خردسال حاضر در خانه نیز کمک بگیرید.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
آی تی آفرین
United States
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
۰
۰
بسیار جالب بود تشكر
بهروز رضا سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
۰
۰
سلام،بسیار آموزنده و یكی از آرزوهای متخصصین بود. متشكرم

نیازمندی ها