سال آینده شاهد عرضه نخستین نمایشگر 4K برای تلفن‌های همراه خواهیم بود

انقلابی در نمایشگرهای همراه

این نمایشگر، در عین نیرومند بودن، بسیار خوش قیمت است

نمایشگر ارزان قیمت 5K از راه رسید‬

شرکت دل یک نمایشگر بسیار مناسب تولید کرده است که علاوه بر داشتن کیفیت بسیار مطلوب، از نظر قیمت نیز معقول بوده و محدوده بزرگی از مخاطبین را در بر خواهد گرفت.
کد خبر: ۷۸۴۴۶۹
نمایشگر ارزان قیمت 5K از راه رسید‬

جام جم کلیک: شاید شما هم دوست داشته باشید که یک نمایشگر نیرومند و با کیفیتی بالاتر از 4K را در اختیار داشته باشید ولی مانند من با مشاهده قیمت‌های نجومی این نمایشگرها از ورود به این دنیا بازمانده باشید. در صورتی که شما نیز این مشکل را تجربه کرده‌اید برایتان خبر خوشی داریم چرا که سرانجام یک نمایشگر با کیفیت بسیار مطلوب و قیمت معقول روانه بازار شده است.

شرکت دل در کشور ما تنها با لپ‌تاپ‌های خود شناخته می‌شود ولی در حقیقت محدوده کاری این شرکت در بیشتر رده‌های اصلی سخت‌افزاری گسترده است و به همین دلیل نیز این غول آمریکایی بارها نمایشگرهای نیرومندی را روانه بازار کرده است. در این میان آخرین محصولی که توسط این شرکت معرفی شده است، یک نمایشگر نیرومند از رده کیفیتی 5K است که با نام P2416 به مشتریان عرضه می‌شود.

این نمایشگر دارای قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل است. ساختار این مانیتور از نوع IPS بوده و از نظر کیفیت رنگ و وضوح تصویر نیز در شرایط مطلوبی قرار دارد زیرا این نمایشگر می‌تواند میزان 99 درصد از رنگ‌های تولید شده در محدوده RGB یا سه رنگ اصلی قرمز،سبز و آبی را به نمایش درآورد.

از دیگر مزایای این نمایشگر می‌توان به وجود درگاه USB از نسل دوم آن اشاره کرد که شاید همین امر و عدم وجود درگاه نسل سومی بر روی این مدل یکی از دلایل پایین‌ بودن قیمت آن باشد. علاوه بر این نیز درگاه‌های VGA و HDMI نیز به‌عنوان ورودی تصویر این محصول به‌کار خواهند رفت. این نمایشگر در ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد و قیمت آن اندکی بالاتر از 1 میلیون و یکصدهزار تومان است.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها