شرکت اچ‌تی‌سی محصول ویژه خود به نام وان ام 8 اس را به پردازنده 8 هسته‌ای مجهز خواهد کرد

پرچمدار اچ‌تی‌سی با پردازنده 8 هسته‌ای

شرکت اچ‌تی‌سی قصد دارد تا آخرین محصول و پرچمدار خود را به بهترین و بالاترین امکانات مجهز سازد و به این ترتیب پردازنده‌ای 8 هسته‌ای بر روی مدل وان ام 8 اس نصب خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۳۹۱۳
پرچمدار اچ‌تی‌سی با پردازنده 8 هسته‌ای

جام جم کلیک: تلفن‌های همراه هوشمند به‌طور ناگهانی در حال انتقال از رده پردازنده‌های 4 هسته‌ای به پردازنده‌های 8 هسته‌‌ای هستند ولی وجود یک پردازنده‌ 8 هسته‌ای بر روی یک تلفن همراه، نشانی از نیرومند بودن و لوکس بودن آن خواهد بود. در این میان شرکت اچ‌تی‌سی تصمیم دارد تا بر روی آخرین محصول و پرچمدار خود نیز یک پردازنده هشت‌هسته‌ای و نیرومند قرار دهد.

گفته‌ می‌شود که این محصول که وان ام 8 اس نام دارد، از نظر ظاهری با مدل قبلی خود یعنی وان ام 8 شباهت بسیار زیادی خواهد داشت ولی از نظر سخت‌افزاری نسبت به مدل اصلی خود دارای امکانات بسیار بالاتری خواهد بود. گفته می‌شود که دوربین این مدل برابر با 13 مگاپیکسل خواهد بود و هدف اصلی از طراحی این محصول، عرضه آن در بازار اروپا است. نمایشگر این تلفن همراه با ابعاد 5 اینچ و کیفیت 1080P خواهد بود که کاملا مشابه با مدل اصلی این تلفن همراه است. پردازنده مدل اصلی وان ام 8، یک مدل ساخته شده توسط شرکت کوالکام بوده است ولی به جای این پردازنده 4 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 801، مدل جدید اچ‌تی‌سی به یک پردازنده 8 هسته‌ای مجهز خواهد بود.

این محصول قرار است در اروپا با قیمتی 380 یورویی عرضه شود و از سایر مشخصات سخت‌افزاری آن می‌توان به وجود NFC و باتری 2840 mAh اشاره کرد. علاوه بر این نیز از نظر نرم‌افزاری نسخه ویژه رابط کاربری Sense بر روی این همراه وجود خواهد داشت که پوسته خاص و منحصر به‌فردی از اندروید 5 را به کاربران خود عرضه خواهد کرد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها