این محصول نبودن سازهای کوبشی را جبران می‌کند

گجت ویژه‌ای برای موسیقیدانان

بسیاری از گروه‌های موسیقی برای تمرینات خود با مشکل نبودن ضرباهنگ روبرو هستند ولی گجت جدیدی به نام PULSE ساخته شده است که این مشکل را به کمک تلفن همراه هوشمند موسیقیدان برای او حل می‌کند.
کد خبر: ۷۸۳۴۳۰
گجت ویژه‌ای برای موسیقیدانان

جام جم کلیک: یکی از نکاتی که در موسیقی‌های گروهی به‌ آن توجه می‌شود این است که درامر گروه معمولا نقش تنظیم کننده ضرباهنگ موسیقی گروه را برعهده دارد ولی در تمامی شرایط نمی‌توان از درامرها استفاده کرد زیرا در تمرین‌های شخصی و بسیاری از موارد دیگر، نمی‌توان از سازهای کوبه‌ای به‌صورت همزمان استفاده کرد. در این میان یکی از راه‌کارهای منطقی برای رفع چنین مشکلی را می‌توان رجوع به پاسخ امروزی بیشتر مشکلات یعنی تلفن همراه هوشمند دانست.

البته نباید این امر را با برداشتی نادرست همراه کنید زیرا تلفن‌های همراه هوشمند به‌تنهایی نخواهند توانست تا این مشکل را حل کنند زیرا قدرت لرزش و به اصطلاح ویبره آن‌ها حتی در برخی از موارد، صاحب دستگاه را نیز مطلع نخواهد ساخت. به این ترتیب راهکار این امر ساخت محصولی بوده است که PULSE نام گرفته است، این محصول در حقیقت یک مچ‌بند دیجیتالی است که می‌تواند ضرباهنگی مشابه با ضرب کوبشی ساز در موسیقی اصلی را بر روی پوست موسیقیدان شبیه‌سازی کند.

این محصول می‌تواند به‌سادگی و به واسطه داشتن یک صفحه لمسی، کنترل شود، البته این کنترل تنها شامل روشن و خاموش کردن خواهد بود و کنترل ضرباهنگ ورودی بر روی این دستگاه را تنها می‌توان با کمک نرم‌افزار مورد نیاز برای آن انجام داد. PULSE می‌تواند در طول اجرا به ضرباهنگ 300 ضربه در دقیقه نیز برسد که این رقم برای این محصول بسیار مطلوب محسوب می‌شود. قیمت این محصول در صورت مشارکت در طرح پیش‌ساخت آن، نزدیک به 120 دلار خواهد بود ولی امکان خرید آن پس از این پروسه با قیمت 150 دلار نیز وجود خواهد داشت.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها