از عکس‌های خود اسلایدهای حرفه‌ای بسازید‬

خاطرات ماندگار با PhotoStage

نرم‌افزار PhotoStage Slideshow ابزاری بسیار جذاب با کاربری آسان است که به کاربرن خود اجازه می‌دهد تا با ترکیب عکس‌های مختلف و افزودن موسیقی دلخواه به عکس‌ها، یک کلیپ ویدیویی بسیار زیبا از آن‌ها تولید کنند.
کد خبر: ۷۸۲۸۲۱
خاطرات ماندگار با PhotoStage

جام جم کلیک: تا به حال به این فکر کرده‌اید که خاطرات با چه چیزهایی زنده می‌شوند؟ چندعنصر بسیار مهم برای یادآوری خاطرات انسان وجود دارد که شامل حضور در محیط، عطر، موسیقی و عکس هستند. امروزه به لطف تلفن‌های همراه هوشمند و دوربین‌های نسبتا نیرومند آن‌ها دیگر می‌توان گفت که در هر شرایطی امکان ثبت خاطرات به‌صورت عکس وجود دارد. با این حساب یکی از موارد چهارگانه برای ما تامین شده است ولی اگر بتوانیم یک مورد دیگر را نیز به‌طور همزمان با آن در اختیار داشته باشیم آنگاه می‌توانیم از مرور خاطرات خود لذت بیشتری ببریم.

نرم‌افزار PhotoStage Slideshow، دقیقا امکان چنین کاری را برای شما فراهم می‌سازد. با کمک این نرم‌افزار می‌توانید به سادگی عکس‌های خود را به یک فایل ویدیویی تبدیل کرده و بر روی آن موسیقی دلخواه خود را قرار بدهید تا در هنگام تماشای اسلاید تولید شده از عکس‌ها، بتوانید از مرور خاطرات خود لذتی دوچندان ببرید.

با کمک PhotoStage Slideshow می‌توانید عکس‌های مختلف را به‌ترتیب برای نمایش انتخاب کرده و به‌ آن‌ها افکت مورد نظر خود را اضافه کنید و زمان لازم برای رفتن به عکس بعدی را نیز تعیین نمایید، در پایان نیز می‌توانید یک فایل موسیقی مطلوب خود را به خروجی کار خود اضافه کنید و آن را در قالب یک فرمت ویدیویی ذخیره کرده و یا بر روی دیسک نوری رایت کنید و با هر نوع دستگاه پخش‌کننده تصویری از دیدن آن لذت ببرید.

نرم‌افزار فوق از قابلیت اجرا در نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز و مک برخوردار است و در دستگاه‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید، آی‌پد و کیندل نیز می‌توانید به استفاده از آن بپردازید.

برای دانلود نسخه‌ی رایگان این نرم‌افزار (با قابلیت استفاده به مدت محدود) می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

http://www.nchsoftware.com/slideshow

توجه: ممکن است در مراحل نصب، گزینه‌هایی جهت نصب مرورگر کروم و سایر نرم‌افزارهای مجموعه NCH Software در اختیار شما قرار گیرد. چنانچه به نصب برنامه‌های بیشتر علاقه‌ای ندارید می‌توانید این گزینه‌ها را غیرفعال کنید.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها