سیستم جدید فیس‌بوک، تقویم تاریخ عضویت شماست

فیس‌بوک خاطرات شما را زنده می‌کند

فیس‌بوک با افزودن سیستم جدیدی به شبکه‌ اجتماعی خود می‌تواند هر روز خاطراتی را برای شما زنده کند که شاید آن را فراموش کرده بودید، این سیستم شامل نشان دادن فعالیت‌های مربوط به شما در سال‌های گذشته و در تاریخ امروز است.
کد خبر: ۷۸۲۷۰۴
فیس‌بوک خاطرات شما را زنده می‌کند

جام جم کلیک: گاهی اوقات وقتی که یک عکس یا فیلم و یا هرگونه پست دیگری را در یک شبکه اجتماعی قرار می‌دهیم توجهی به تاریخ و یا زمان قراردادن آن نداریم و همین مورد نیز موجب می‌شود که آن را در طول زمان فراموش کنیم و یا اینکه حتی در صورتی که آن را به‌یاد داشته باشیم نتوانیم در آینده به راحتی به مورد مربوطه دست پیدا کنیم.

در این میان شبکه اجتماعی فیس‌بوک برای دومین بار به یک سیستم جدید برای رفع این مشکل روی آورده است که می‌تواند برای بسیاری از انسان‌های فراموش کار مفید باشد. نخستین سیستم طراحی شده به امکان جستجو بر اساس محتوا باز می‌گشت، برای نمونه شما می‌توانستید تنها با به یاد داشتن یک کلمه از پست خود، آن را در فیس‌بوک جستجو کنید و تمامی سابقه کاری خود در فیس‌بوک که شامل آن کلمه می‌شود را مشاهده کنید ولی فیس‌بوک به این سیستم بسنده نکرده و سیستم جدیدی را ارائه نموده است که جذابیت بالاتری نسبت به سیستم قبلی دارد.

این سیستم جدید برخلاف سیستم قبلی که انتخابی بوده است، یک مکانیزم خودکار است و به موجب آن با پدیده‌ای مشابه تقویم تاریخ روبرو خواهید شد، فیس بوک در این ویژگی جدید خود هر روز به شما تصاویر یا پست‌هایی که سال‌های قبل درست در همان تاریخ گذاشته‌اید را نشان می‌دهد. این سیستم به نحوی عمل می‌کند که حتی اگر در تاریخ مربوطه شما در پست یا تصویر و .. تگ شده باشید باز هم می‌توانید آن را در این بخش مشاهده کنید و بدون شک یادآوری خاطراتی که ممکن است آن‌ها را فراموش کرده باشید جذابیت خاصی خواهد داشت.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها