پس از معرفی نسل جدید گوشی‌های‌ هوشمند اندروید در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون، نوبت به ال‌جی رسیده تا نسل جدید پرچمدار خود را روانه‌ی بازار کند. شایعات حکایت از این دارد که این کمپانی یک فبلت پرچمدار را نیز روانه‌ی بازار خواهد کرد. آخرین شنیده‌‌ها حکایت از این دارد که ال‌جی، جی4 را همچنان از پلاستیک و جی4 نوت را از فلز روانه‌ی بازار خواهد کرد.
کد خبر: ۷۸۲۶۲۳
ال‌جی، جی 4 پلاستیکی و جی 4 نوت فلزی

به گزارش جام جم کلیک: براساس آخرین شنیده‌ها، ال‌جی نسل جدید پرچمدار خود، جی4 را همچنان با استفاده از پلاستیک روانه‌ی بازار خواهد کرد، اما جی4 نوت این کمپانی با استفاده از فلز طراحی و توسعه خواهد یافت. چندی پیش چو جونو، یکی از متخصصان رده بالای ال‌جی اعلام کرده بود که جی4 همراه با تغییرات بنیادینی در مقایسه با جی3 روانه‌ی بازار خواهد شد، اما در صورتی که شایعات جدید رنگ واقعیت به خود گیرند و این گوشی‌ هوشمند همچون گذشته با استفاده از پلاستیک توسعه یابد، منظور از تغییرات بنیادین در این گوشی‌هوشمند را چه می‌توان تعبیر کرد؟

براساس شنیده‌ها از یک منبع داخلی، دومین تولیدکننده‌ی گوشی‌های‌ هوشمند در کره‌ی جنوبی، برنامه‌هایی را برای عرضه‌ی گوشی‌های‌ هوشمند با کیفیت بالا و مواد مرغوب‌تر در پیش گرفته تا بتواند با محصولات موجود در بازار به رقابت بپردازند. اطلاعات منتشر شده نشان از این دارد که ال‌جی استفاده از فلز را برای جی4 در نظر نگرفته است و دپارتمان طراحی ال‌جی هنوز آمادگی انجام تغییرات بنیادی را در پرچمدار این کمپانی ندارد. براساس شنیده‌ها این کمپانی کره‌ای در حال آماده سازی تولید شاسی‌های فلزی است و با توجه به اینکه جی4 از مرحله‌ی طراحی گذشته، به نظر می‌رسد این شاسی‌ها برای محصول دیگری تدارک دیده می‌شوند.

شاید این گوشی‌هوشمند فلزی، جی4 نوت ال‌جی باشد که شایعات در خصوص عرضه‌ی آن توسط این کمپانی چندی پیش منتشر شد. این گوشی‌ هوشمند پرچمدار را باید جزو اولین محصولات این کمپانی خواند که با استفاده از شاسی فلزی روانه‌ی بازار خواهد شد. گمانه‌ زنی‌ها حکایت از این دارد که ال‌جی نسل جدید پرچمدار خود را ماه آوریل یا می روانه‌ی بازار خواهد کرد، در حالی که انتظار می‌رود جی4 نوت در جریان IFA 2015 معرفی شود.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها