در کنفرانس خبری گلکسی اس 6 روی داد

سامسونگ تماشاگر کرایه کرد و آبرویش رفت

استفاده‌ی سامسونگ از نرم‌افزارهای مایکروسافت بیش از پیش خواهد شد

سامسونگ نرم‌افزارهای مایکروسافت را به اندروید می‌آورد

سامسونگ ارتباط خود با مایکروسافت را گسترش خواهد داد و ارائه نرم‌افزارهای مایکروسافت بر روی محصولات سامسونگ تنها به گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج منتهی نخواهد شد و شاهد عرضه این نرم‌‌افزارها بر روی تبلت‌های اندرویدی نیز خواهیم بود.
کد خبر: ۷۸۲۶۱۹
سامسونگ نرم‌افزارهای مایکروسافت را به اندروید می‌آورد

جام جم کلیک: شاید اگر پنج سال پیش به شما می‌گفتند که مایکروسافت قرار است برای دستگاه‌های اندرویدی برنامه‌های ویژه‌ای داشته و نرم‌افزارهای خاصی را تولید کند، شما به گوینده این خبر می‌خندیدید ولی امروزه این امر به یک مسئله کاملا عادی تبدیل شده است و در این میان سامسونگ قصددارد تا بیشترین بهره را از این وضعیت برده وبا افزایش همکاری خود با مایکروسافت، تعداد بیشتری از نرم‌افزارهای تولید شده توسط این غول آمریکایی را به‌عنوان برنامه از پیش نصب شده بر روی دستگاه‌های اندرویدی خود عرضه کند.

در نخستین گام اعلام شده بود که این همکاری برای عرضه نرم‌‌افزارها بر روی تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج خواهد بود ولی به تازگی مشخص شده است که گستره همکاری این دو شرکت بیش از این خواهد بود و نرم‌‌افزارهای مایکروسافت به‌عنوان برنامه‌های از پیش نصب شده بر روی تبلت‌های اندرویدی سامسونگ نیز حضور خواهند داشت. به‌ این ترتیب نرم‌افزارهایی مانند اسکایپ، وان درایو و آفیس را می‌توان در لیست برنامه‌های پیش‌فرض مصولات اندرویدی سامسونگ مشاهده نمود. البته این موضوع موجب شده است تا بار دیگر شایعات مهاجرت قریب‌الوقوع سامسونگ به سیستم‌عامل مایکروسافت یعنی ویندوز 10، قوت بگیرد.

مدیر بخش ارتباطات ویدیویی مایکروسافت در این باره می‌گوید: «بسیار خرسند هستیم که اعلام کنیم ارتباط ما با سامسونگ گسترش یافته است زیرا از این پس خواهیم توانست خدمات خود را به مشتریان بیشتری ارائه کنیم و به آن‌ها اجازه بدهیم که هرکجا که می‌خواهند و در هر زمانی که می‌‌خواهند به خدمات مایکروسافت دسترسی داشته باشند.»

علاوه بر این نیز گفته می‌شود که مایکروسافت در آستانه عرضه یک نسخه ویژه از آفیس برای آی‌او‌اس است.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها