این کامپیوتر علاوه بر ظاهر متفاوت، قدرت بسیار بالایی را نیز به کاربر خود هدیه می‌کند

کامپیوتر Trinity، رویای هر گیمر

اگر به خاطر داشته باشید ال‌جی در آبان‌ماه گوشی جدیدی تحت عنوان AKA معرفی کرد که با قاب هوشمندش ویژگی‌های عجیب و غریبی را به همراه آورده بود.
کد خبر: ۷۸۲۱۹۲
عرضه‌ی گوشی عجیب ال‌جی در بازارهای جهانی

به گزارش جام جم کلیک: این گوشی که نسل جوان و بیشتر نوجوان را مورد هدف قرار داده قرار است به زودی در بازارهای جهانی نیز عرضه شود.

با قاب‌هایی که تنها بخشی از جلوی نمایشگر را پوشش می‌دهند این‌طور به نظر می‌رسد که این گوشی چشم دارد و البته کاربرد این چشم‌ها علاوه بر زیبایی در نمایش اعلان و وضعیت باتری گوشی خواهد بود. گفته می‌شود ال‌جی قصد دارد در خارج از کره جنوبی هم این گوشی را عرضه کند و کشورهای ابتدایی که این گوشی را دریافت خواهند کرد شامل هنگ‌کنگ، چین، تایوان، سنگاپور و ترکیه خواهد بود. به این ترتیب احتمال دارد AKA در آینده نزدیک وارد کشور ما نیز شده و به صورت رسمی و یا غیررسمی به فروش برسد.


LG AKA از نظر سایر مشخصات بیشتر به گوشی‌های میان‌رده شباهت دارد. صفحه‌نمایش ۵ اینچی IPS این گوشی دارای وضوح HD بوده و ال‌جی برای آن چیپست ۱.۲ گیگاهرتزی ۴ هسته‌ای را انتخاب کرده که البته جزئیات آن اعلام نشده است. از نظر طراحی AKA راه جی۳ را در پیش گرفته و با دکمه‌های پشتی و فوکوس لیزری ظاهری شبیه به پرچم‌دار این شرکت را پیدا کرده است. دوربین‌های ۸ مگاپیکسلی در پشت و ۲.۱ مگاپیکسلی در جلو، ۱.۵ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل گسترش و باتری ۲۶۱۰ میلی‌آمپرساعتی از سایر مشخصات این گوشی هستند.


ال‌جی AKA حدود ۹.۹ میلی‌متر ضحامت و ۱۳۵.۵ گرم وزن دارد که اگر کاور کشویی را به آن متصل کنید وزن آن به ۱۵۷ گرم افزایش خواهد یافت. این گوشی خوشبختانه از اتصال ۴G LTE نیز پشتیبانی کرده و در رنگ‌های متنوع سفید، زرد، صورتی و آبی عرضه خواهد شد.

قیمت و زمان دقیق عرضه AKA هنوز مشخص نشده است.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
....
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
۰
۰
هفت شهر it را ال جی گشت /ماهنوز اندرخم یك كوچه ایم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها