مرکز edX نام آشنایی است که با سازمان‌های بزرگ همکاری می‌کند تا برای آنها دوره‌های آموزشی آنلاین برگزار کند و در همین راستا، پیش‌تر اقدامات مشترکی را با بنیاد لینوکس و شرکت گوگل انجام داده است.
کد خبر: ۷۸۰۱۶۶
دوره‌های آموزشی رایگان مایکروسافت

به گزارش جام جم کلیک: گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که این بار مایکروسافت قصد دارد از مزایای این پلتفورم آموزشی آنلاین edX بهره‌مند شود.

این شرکت اعلام کرد که دوره‌های آموزشی آنلاین آن به کاربران جهانی کمک می‌کند تا ابزارهای نوآورانه تولید کنند و خدمات و تجربیات جدید را مبتنی بر پلتفورم‌های مایکروسافت در اختیار بگیرند که البته، کارشناسان غول نرم‌افزاری جهان تدریس این دوره‌ها را برعهده می‌گیرند.

بر اساس بیانیه منتشر شده، در مرحله کنونی هفت گزینه آموزشی در این زمینه ارائه شده است و از رابط برنامه‌نویسی Office 365 گرفته تا آموزش زبان برنامه‌نویسی #C و اصول اولیه Windows PowerShell در دوره‌های مذکور تدریس می‌شود.

مهم‌ترین نکته در مورد این دوره‌های آنلاین این است که تمامی آنها به صورت رایگان تدریس می‌شوند و تنها شرکت در کلاس مجازی PowerShell هزینه خواهد داشت. بر این اساس کلیه کاربرانی که قصد آموزش مهارت‌های تخصصی مایکروسافت را داشتند، می‌توانند به صورت رایگان آنها را بیاموزند.

منبع: رایورز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها