شرکت اپل دوشنبه شب هجدهم اسفند به وقت ایران، از ساعت‌های مچی هوشمند خود رونمایی کرد. قیمت پایه برخی از این ساعت‌ها 17 هزار دلار (حدود 58 میلیون تومان) است.
کد خبر: ۷۷۹۱۹۸
رونمایی از ساعت هوشمند شرکت اپل

در این بین قیمت ساده‌ترین مدل این ساعت که اسپورت است و بند پلاستیکی دارد حدود 349 دلار (یک میلیون و 187 هزار تومان) و قیمت مدل‌های دیگر آن که از یک ماه دیگر پیش‌فروش می‌شوند بین 399 تا 1950 دلار (از یک میلیون و 256 هزار تا شش میلیون و 630 هزار تومان) در نوسان است. ساعت‌های گرانقیمت اپل قطعا مشتریان خاص خود را خواهند داشت.

اپل که تا به امروز به ارائه محصولات فراتر از فناوری رقبا مشهور بود، حالا با ارائه محصولات جدید از عزم جدی‌اش برای ورود به صنعت مد خبر داده است.

ارزش ساعت‌های اپل صرفا به خاطر مواد به کار رفته، طراحی و نام برند اپل نیست. بلکه نقطه قوت آن برنامه‌هایی است که می‌توان روی این ساعت نصب کرد.

تیم کوک، مدیرعامل اپل در مراسم رونمایی از ساعت اپل گفت که اجرای انواع برنامه‌های ایمیل، تقویم، دریافت اخبار، شبکه‌های اجتماعی، چت، جابه‌جا کردن پول، کنترل سلامت و تناسب اندام و کنترل ضربان قلب با ساعت اپل امکان‌پذیر است.

همچنین این ساعت سازگاری کاملی با گوشی آیفون برای انجام تماس و رد و بدل کردن پیامک‌ها، اجرای فرامین صوتی، باز و بسته کردن در خانه و پارکینگ و اتاق هتل و... دارد. با این حال همچنان برخی ناظران معتقدند اپل می‌تواند با همکاری شرکت‌های دیگر، امکانات بیشتری برای محصول ساعت خود در نظر بگیرد.

کاظم کوکرم ‌- دبیر گروه دانش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
۰
۰
باحالههه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها